تابلوسازی برای مغازه پوشاک (تابلو مغازه پوشاک با قیمت)

تابلوسازی برای مغازه پوشاک (تابلو مغازه پوشاک با قیمت)

تابلو مغازه پوشاک :

 

تابلو مغازه پوشاک ابزاری تبلیغاتی است که در سر درب مغازه هایی که انواع پوشاک و البسه زنانه ، مردانه و بچه گانه را می فروشند ، نصب می شود . توسط تابلو مغازه پوشاک می توانیم نام برند مغازه خودمان را به عموم افرادی که از مقابل محل کسب ما در حال عبور مرور هستند ،  معرفی کنیم . نام درج شده در تابلو مغازه پوشاک نامی است مشتریان آن مغازه را با برند خاص خودش می شناسند . در صورتی که مشتریان نسبت به خرید های خود رضایت کافی داشته باشند به صورت دهان به دهان این نام را به افراد دیگر معرفی خواهند نمود .

لباس یکی از ملزومات برای پوشش ما انسانهاست . همه ما هنگام خرید لباس ، به مغازه های متعددی سر می زنیم تا لباس های مورد نظر خود را یافته و آنها را خریداری کنیم . لباس انواع متعددی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لباس مجلسی
  • کت و شلوار
  • پیراهن
  • مانتو
  • روسری
  • بلوز
  • دامن
  • کاپشن

همه ما زمانی که به یک نوع  لباس احتیاج  پیدا می کنیم معمولاً مکان خاصی را برای خرید مدنظر داریم . در ابتدا به آن مکان مراجعه می کنیم ، اما اگر در آن مکان لباس مدنظر خود را پیدا نکردیم ، به مغازه های همجوار دیگر می رویم . افراد معمولاً برای خرید لباس ، وارد مغازه هایی می شوند که از لحاظ نمای ظاهری و ویترنی مناسب باشند و دکوراسیون مغازه و پشت ویترین زیبا و شیک تزئین شده باشد .

قبل از اینکه مشتریان بخواهند وارد یک مغازه لباس فروشی شوند در ابتدا به تابلو سر در مغازه و ویترین مغازه نگاهی گذرا دارند . اگر دکور چیده شده به صورت مدرن و کلاسیک طراحی شده باشد در آن صورت ترغیب شده و وارد آن مغازه می شوند.

تابلو مغازه پوشاک نقش بسزایی در جذب مشتریان دارد . معمولاً مغازه های لباس فروشی در کنار یکدیگر قرار دارند بنابراین رقابت تنگاتنگی با هم دارند . برای جذب توجه و نگاه مشتریان و رهگذران زمانی که قصد خرید داشته باشند لازم است در ابتدا یک دکور زیبا و جذاب ، برای مغازه خود طراحی کنید . در صورتی که ظاهر ، نما و ویترین مغازه شیک و مدرن طراحی نشده باشد ، با وجود داشتن لباسهای شیک و مدرن ، درصد بالایی از مشتریان وارد مغازه نمی شوند تا جنس ها را ببینند و خریداری کنند .

من یک برادر دارم زمانی که می خواهدد چیزی را مثل لباس بخرد ، بسیار حساس است و وسواسیت بالایی به خرج می دهد . او به هیچ عنوان وارد مغازه هایی نمی شود که از نظر دکوراتیو شیک نیستند . وقتی علت را از او پرسیدم  به من چنین پاسخ داد که مغازه داران خودشان می دانند که مشتری در نگاه اول به ویترین و دکوراسیون بیرونی یک مکان تجاری اهمیت می دهند . پس کسی که به این قضیه توجهی نمی کند ، قطعاً اجناس داخل مغازه ی او نیز چنگی به دل نخواهد زد .

 

 

سیسکو

 

 

تابلو مغازه لباس فروشی :

 

معمولاً در مراکز شهرها و مراکز خرید ، مغازه های لباس فروشی زیادی را مشاهده می کنیم . در بین این مغازه ها فقط آنهایی می توانند نسبت به رقبا فروش بهتری داشته باشند که از لحاظ طراحی نمای ساختمان مغازه و ویترین ، چیدمان شیک و جذابی داشته باشند و فضایی زیبا و مدرن برای جلب توجه فراهم کرده باشند . مشتریان به محض دیدن این همه ظرافت و زیبایی به سراغ آنها خواهند رفت . در واقع می بایست نوعی وجه تمایز جهت ترغیب مشتریان نسبت به دیگر رقبا فراهم کرد .

 

اگر دوست دارید در مورد انواع روش ها جهت زیباسازی نما بیشتر بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید .

 

بررسی انواع نمای ساختمان

 

تابلو مغازه بوتیک :

 

گاهی اوقات اکثریت انسان ها بدون برنامه ریزی قبلی و بدون نیاز اقدام به تماشای بوتیک ها و ویترین ها و اجناس داخل آنها می کنند . در صورتی که از یک لباس پشت ویترینی خوششان بیاید وارد مغازه می شوند و آن را پرو می کنند و در صورت پسند شدن آن را خریداری می کنند . بنابراین فراهم کردن دکوراسیون زیبا سبب می شود افرادی که قصد خرید کردن ندارند ، ترغیب به خرید شوند .

 

 

 

 

 

تابلو فروشگاه پوشاک :

 

فروشگاه ها مکان های بزرگی هستند که مختص به فروش یک کالا نیستند و مخلوطی از کالاهای متعدد را می فروشند . یک فروشگاه پوشاک می تواند انواع اجناس زیر را به صورت یکجا بفروشد :

  • پوشاک مردانه
  • پوشاک زنانه
  • پوشاک بچه گانه
  • انواع مانتو
  • انواع پالتو
  • انواع کت و شلوار
  • انواع لباس های مجلسی زنانه
  • شال و روسری
  • لباس های اسپرت

 

بنابراین فروشگاه ها برای اینکه بتوانند مشتریان را ترغیب به خرید انواع کالاها نمایند لازم است در مقابل محل کسب و کارشان از تبلیغات مختلف مثل تابلو فروشگاهی ، استند تبلیغاتی و تبلیغات چاپی استفاده کنند .

 

قیمت تابلو مغازه پوشاک :

 

قیمت تابلو مغازه بوتیک با توجه به متریال هایی نظیر نوع لامپ های ال ای دی یا اس ام دی ، ورق های پی وی سی ، ورق کامپوزیت و دیگر ورق های زیرساز ، ضخامت رویه و لبه های حروف و متر محیطی که توسط حروف برجسته اشغال می شود سنجیده می شود .

 

 

 

تابلو فروشگاه پوشاک

 

 

طرح تابلو فروشگاه پوشاک :

 

امروزه در فضای وب ، طرح تابلو فروشگاه لباس زنانه یا طرح تابلو فروشگاه لباس مردانه و یا بچه گانه به صورت طرح تابلو پوشاک لایه باز جهت دانلود موجود هستند که به راحتی می توانید آنها را دانلود نمایید و با ایجاد تغییرات دلخواه ، طرح جدید خود را بسازید .

 

عواملی که سبب فروش بیشتر و جذب مشتریان و وفاداری آنها نسبت به یک فروشگاه یا مغازه پوشاک می شوند ، متغیر هستند و همگی با توجه به رفتار مشتریان سنجیده و پیاده سازی می شوند .

 

ابزارهای متعدد تبلیغاتی برای فروش بیشتر محصولاتی همچون لباس و پوشاک وجود دارد که تابلوسازی برترین نوع این ابزارهاست و بیشترین استفاده را نیز شامل می شود . تابلوسازی برای مغازه پوشاک به شیوه های مختلفی انجام می شود .

 

با ما همراه باشید تا مختصراً با هریک از انواع تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو پوشاک طراحی و پیاده سازی می شوند  آشنا شوید :

 

 

 

تابلو مغازه پارتی پرنس

 

 

تابلو چلنیوم پوشاک :

 

تابلو چلنیوم برای مغازه پوشاک یکی از جدیدترین متدهاست که از سوی صاحبین مغازه پوشاک مورد استقبال زیادی واقع شده است . تابلو مغازه پوشاک چلنیوم از پرکاربردترین نوع تابلوها برای مغازه های لباس فروشی است . زمانی که به تابلوهای نصب شده در سردرب مغازه های پوشاک دقت کنیم ، می بینیم که تابلوهای نوری با جلوه بصری ستاره ، دایره ، الماس یا کریستال بیشترین درصد سفارش تابلو را شامل شده است . خیلی از مغازه داران تابلوهای قدیمی و ساده را تعویض می کنند و به جای آن تابلو چلنیوم را سفارش می دهند .

 

تابلو چلنیوم بوتیک می تواند طبق مدل های مختلف به شرح زیر سفارش داده شود .

  • تابلو چلنیوم لترمکس
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم طلایی

 

مراحل طراحی و پیاده سازی هر یک از تابلوهای چلنیوم مشابه یکدیگر است . فقط ابزارها ، متریالها ، اندازه ، رنگ و نحوه نورپردازی با توجه به انتخاب مشتریان طراحی و پیاده سازی می شود . تابلوساز در هنگام ساخت تابلو با ایجاد برش های متعددی که بر روی پلکسی انجام می دهد نحوه نمایش نوری متفاوتی را برای تابلو چلنیوم فراهم می کند .

 

اگر تمایل دارید در مورد تابلو چلنیوم و انواع آن اطلاعات کاملتری کسب کنید مطالعه مطلب زیر به شما پیشنهاد می شود .

 

تابلو چلنیوم (قیمت، انواع تابلوها و مزایا+ویدئو)

 

تابلو استیل پوشاک :

 

تابلو استیل بوتیک یا مغازه پوشاک معمولاً در داخل پاساژ ها که محیط نور کافی برای نمایش تابلو در شب را دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد . به طور کل تابلو استیل به سه روش متفاوت قابل اجرا و پیاده سازی است .

  • تابلو استیل ساده
  • تابلو استیل نور اندریک
  • تابلو پلاستیل

 

 

تابلو مغازه پت لاو

 

 

تابلو وکیوم پوشاک :

 

اگر می خواهید برای تابلو مغازه خود یک تابلو سه بعدی حجیم سفارش دهید ، وکیوم برترین مدل است . حروف برجسته وکیوم بالاترین میزان برجستگی و امکان ایجاد اشکال فانتزی را نسبت به دیگر حروف ها دارند .

 

تابلو راهنما فروشگاه پوشاک :

 

اگر فروشگاه لباس فروشی بزرگی دارید که بخش های متعددی مثل پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه و دیگر پوشاک دارد ، می توانید با نصب تابلوهای راهنما مثل  تابلو خروج اضطراری ، تابلو ورود ، تابلو اسامی ، تابلو شماره سالن ، تابلو طبقات و دیگر موارد ، مشتریان را در داخل فروشگاه هدایت کنید .

 

تابلو راهنما به شیوه های مختلف اجرا و پیاده سازی می شود در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید مطلب زیر را بخوانید .

 

تابلو راهنما

 

تابلو ترموود پوشاک :

 

معمولاً بوتیک هایی با تابلو چوبی مغازه و نمای ظاهری چوبی می توانند جذابیت بیشتری در جذب مشتریان داشته باشند . تابلو ترموود از برش انواع چوب های طبیعت حاصل می شوند  و آرامش و ظرافت را برای یک محیط فراهم می سازد . ترموود یک نوع چوب است که در اثر گذر از یک سری فرآیندهای حرارت دهی ، کاملاً مقاوم می شود و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

تابلو مغازه گالری

 

 

تابلو لایت باکس پوشاک :

 

طرح تابلو مغازه پوشاک به صورت لایت باکس بسیار زیاد است . تابلو لایت باکس را می توانید با متریال های چاپی متعدد به عنوان تابلو سر در مغازه ، تابلو لایت باکس ایستاده و تابلو لایت باکس آویز مورد استفاده قرار دهید .

 

تابلو کامپوزیت مغازه پوشاک :

 

همیشه می بایست یک مغازه پوشاک یا لباس فروشی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد تا بتواند مشتریان را جذب کند . یکی از متریالهایی که هم می تواند به عنوان تابلو کامپوزیت و هم به عنوان نمای کامپوزیت مورد استفاده واقع شود ، ورق های کامپوزیت هستند . این ورق ها جلوه زیبا و براق را هم برای نما و هم برای تابلوی تبلیغاتی به ارمغان می آورند .

 

بنر مغازه لباس فروشی :

 

تابلو بنر پوشاک می تواند در معرفی نوع کسب بسیار کمک کننده باشد . از بنر لباس فروشی می توان علاوه بر وجه تبلیغاتی ، برای اطلاع رسانی هایی همچون جابه جایی محل کسب ، افتتاح محل کسب و همچنین تخفیفات استثنایی و ویژه استفاده کرد .

 

تابلو پولکی پوشاک :

 

تابلو پولکی بوتیک نیز یکی از جذاب ترین تابلوهاست که با نمای پولکی و رقصنده از دوردست می تواند جلب توجه کند . پولکی از یک نوع پلاستیک به نام تایل ، درست می شود و با فضای خالی که در بالاترین سطح این تایل ها وجود دارد اشکال هندسی به حرکت در می آیند .

 

تابلو لاسوگاسی پوشاک :

 

تابلو لاسوگاس برای مغازه پوشاک هم یکی از جدیدترین تابلوها با متد پیاده سازی مختص به خود می باشد . این تابلو از شهر لاسوگاس نشات گرفته است . فواصل لامپ های 24 یا 12 ولتی که در داخل این تابلو بکار می رود نسبت به دیگر مدل  تابلوهای حروف برجسته ، شکل متفاوت تری دارد . این تفاوت را چیدمان لامپ ها با فاصله های بیشتر مشخص می کند .

 

تابلو پیکسلی پوشاک :

 

تابلو پیکسلی بوتیک هم با توجه به نوع برنامه ریزی و طراحی ، رقص نورهای متفاوتی را به صورت جداگانه برای هریک از حروف برجسته و زمینه تابلو فراهم می کند .

 

تابلو ال ای دی پوشاک :

 

تابلو ال ای دی در سالهای اخیر بسیار پرکاربرده بوده است . اما در سفارش تابلو مغازه بوتیک کاربرد چندانی ندارد . فقط فروشگاه های پوشاک و البسه می توانند در فضایی دورتر از فروشگاه و یا در سردرب از این تابلو استفاده کنند و به صورت انیمیشنی ، نام محصولات خاص خودشان را در معرض عموم به نمایش بگذارند .

 

 

وادین کوک

 

 

تلویزیون شهری برای مغازه پوشاک :

 

اگر محل کسب شما وسیع است و انواع پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه را می فروشید می توانید با عکس برداری از بخش های متعدد مرکز تجاری خودتان و نمایش آن در تلویزیون شهری مشتریان بیشتری در سطح شهر کسب کرده و با قیمت مناسب و برخورد متناسب با هریک از مشتریان ، آنها را به یک مشتری وفادار و دائمی تبدیل کنید .

 

تابلو فلکسی پوشاک :

 

تابلو فلکسی بوتیک بسیار قدیمی است و هنوز هم در سر در مغازه های لباس فروشی و بوتیک ها ، تابلو فلکسی را مشاهده می کنید . این تابلو یک تابلوی بدون نور و ساده است . اما امروزه با نصب پروژکتورها و یا با ایجاد جاساز جهت قرار دادن لامپ ها ، این تابلو به صورت با نور پیاده سازی می شود .

 

بیلبورد برای مغازه پوشاک و البسه :

 

بیلبورد پوشاک مردانه ، بیلبورد پوشاک زنانه و بیلبورد پوشاک بچگانه از جمله بیلبوردهای پرکاربردی هستند که در سطح کلان شهرها برای معرفی پوشاک با یک پیام تبلیغاتی کوتاه و یک تصویر از افراد معروف و یا مدلینگ ها ، با یک پوشش زیبا به نمایش گذاشته شده اند .

 

نکات طلایی برای فروشگاه پوشاک :

 

  1. فضای یک فروشگاه لباس می بایست دلنشین و زیبا باشد . ویترین ها و چیدمان قفسه ها به صورتی شیک و زیبا طراحی شده باشد تا به محض درخواست مشتریان ، فروشنده بتواند کالای مدنظر را به راحتی پیدا کرده و به آنها نشان دهد .
  2. عواملی نظیر دما ، موسیقی ، صدا ، نور و تمیزی محیط می تواند آرامش بیشتری را برای کارکنان و مشتریان یک محیط تجاری فراهم سازد .
  3.  نحوه بسته بندی پوشاک ، شکل ظاهری پوشاک و همگام سازی با دنیای مد ، نحوه چیدمان و قفسه بندی لباسها ، دکوراسیون داخلی و معماری مغازه ،  تابلو مغازه ، نحوه چیدمان پشت ویترین از جمله موارد در جذب و وفاداری مشتریان می باشد .
  4. نحوه ارتباط فروشندگان ، کارکنان ، صندوق دار و دیگر عوامل انسانی از جمله مواردی است که می تواند سبب جذب اعتماد مشتریان و وفاداری آنها شود .
  5. قیمت مناسب کالاها از جمله عواملی است که مشتریان را برای بار دوم و بارهای بعدی به سمت شما می کشاند .