تابلوسازی برای مغازه پوشاک | تابلو پوشاک زنانه | تابلو پوشاک مردانه | تابلو پوشاک بچه گانه

تابلوسازی برای مغازه پوشاک | تابلو پوشاک زنانه | تابلو پوشاک مردانه | تابلو پوشاک بچه گانه

تابلوسازی برای مغازه پوشاک | تابلو پوشاک زنانه | تابلو پوشاک مردانه | تابلو پوشاک بچه گانه  :

تابلوسازی برای مغازه پوشاک :

تابلو مغازه پوشاک :

لباس یکی از ملزومات برای پوشش ما انسانهاست . همه ما هنگام خرید لباس ، به مغازه های متعددی سر می زنیم تا لباس های مورد نظر خود را یافته و آنها را خریداری نماییم . لباس انواع متعددی همچون لباس مجلسی ، کت و شلوار ، پیراهن ،  مانتو ، روسری ، بلوز ، دامن ، کاپشن و دیگر موارد دارد که همه ما زمانی که به یک نوع  لباس احتیاج  پیدا می کنیم معمولاً مکان خاصی را برای خرید مدنظر داریم که ابتدا به آن مکان مراجعه می کنیم اما اگر در آن مکان لباس مدنظر خود را نیافتیم به مغازه های همجوار دیگر می رویم . معمولاً برای خرید لباس ، به مغازه هایی مراجعه می شود که از لحاظ نمای ظاهری و ویترنی مناسب باشند و دکوراسیون مغازه و پشت ویترین زیبا و شیک تزیین شده باشد . قبل از اینکه مشتریان بخواهند وارد یک مغازه لباس فروشی شوند در ابتدا به تابلو سر در مغازه و ویترین مغازه نگاهی می افکنند که اگر به صورت مدرن و کلاسیک طراحی شده باشد در آن صورت وارد آن مغازه خواهند شد . تابلو مغازه پوشاک نقش بسزایی در جذب مشتریان دارد چرا که معمولاً مغازه های پوشاک فروشی در کنار یکدیگر واقع شده اند و مشتریان و رهگذران زمانی که قصد خرید داشته باشند به زیبایی و نمای ظاهری مغازه ها دقت زیادی می نمایند و در صورتی که ظاهر ، نما و ویترین مغازه شیک و مدرن طراحی نشده باشد با وجود داشتن لباسهای شیک و مدرن اصلاً مشتریان وارد مغازه نمی شوند تا جنس ها را ببینند و خریداری نمایند .

تابلو مغازه لباس فروشی :

معمولاً در مراکز شهر و مراکز خرید ، مغازه های لباس فروشی در کنار یکدیگر واقع شده اند ، مغازه هایی می توانند نسبت به رقبا فروش بهتری داشته باشند که از لحاظ طراحی نمای ساختمان مغازه ، ویترین و دکوراسیون داخلی زیبا و کلاسیک بودن را رعایت کرده باشد و فضایی زیبا و مدرن برای نمایش به اجرا در آورده باشد و تابلو مغازه لباس فروشی طبق متدهای روز دنیا در سر درب نصب کرده باشد تا مشتریان به محض دیدن این همه ظرافت و زیبایی به سراغ آنها بروند درواقع می بایست نوعی وجه تمایز جهت ترغیب مشتریان فراهم نمود چرا که مشتریان همواره به دنبال مدرنیته بودن ، جدید بودن ، کلاسیک بودن و زیبایی هستند .

تابلو مغازه بوتیک :

گاهی اوقات اکثریت انسان ها بدون برنامه ریزی قبلی و بدون نیاز اقدام به تماشای بوتیک ها و ویترین آنها می نمایند و در صورتی که از یک لباس پشت ویترینی خوششان بیاید اقدام به خرید می نمایند بدون اینکه قصد خرید داشته باشند . پس با زیباسازی محل کسب خود می توانید مشتریانی را فقط رهگذرند و قصد خرید ندارند را به خرید ترغیب کنید . تابلو چلنیوم بوتیک می تواند تاثیر بسزایی در ترغیب مشتریان برای خرید داشته باشد .

 

 

تابلو فروشگاه پوشاک :

تابلو فروشگاه پوشاک می تواند شامل تابلو پوشاک مردانه ، تابلو پوشاک زنانه ، تابلو پوشاک بچه گانه ، تابلو مانتو فروشی ، تابلو پالتو فروشی ، تابلو کت و شلوار فروشی ، تابلو لباس مجلسی زنانه ، تابلو روسری فروشی ، تابلو مغازه لباس های اسپورت ، تابلو بوتیک و دیگر موارد باشد و این خرده فروشان برای اینکه بتوانند در میان رقبای زیادی که در مسافت های نزدیک و دور آنها واقع شده اند جذب مشتری نمایند ، با ایجاد یک نمای مغازه زیبا که با استفاده از تابلوی تبلیغاتی زیبا ، دکوراسیون بیرونی زیبا ، طراحی ویترین شیک و غیره فراهم می شود و همچنین قیمت گذاری مناسب برای کالاها و برخورد مناسب فروشندگان به اهداف خود که همان فروش بیشتر نسبت به دیگر رقباست دست یابند .

ابزارهای متعدد تبلیغاتی برای فروش بیشتر محصولاتی همچون لباس و پوشاک وجود دارد که تابلوسازی برترین نوع این ابزارهاست . تابلوسازی انواع متعددی دارد که می توانید از آن به عنوان تابلو مغازه برای پوشاک یا همان تابلو مغازه پوشاک بهره ببرید که شاید ظاهراً این تابلوها را دیده باشید اما اسامی و ویژگی های آنها را نشنیده باشید . طرح تابلو مغازه پوشاک زنانه و یا طرح تابلو مغازه پوشاک مردانه بسیار زیاد است که به صورت طرح لایه باز تابلو پوشاک زنانه یا طرح لایه باز تابلو پوشاک مردانه در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند و مشتریان می توانند به راحتی نوع تابلوی تبلیغاتی خود را انتخاب نمایند.

 پس با ما همراه باشید تا مختصراً با هریک از انواع تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو پوشاک طراحی و پیاده سازی می شوند  آشنا شوید :

تابلو چلنیوم پوشاک :

تابلو چلنیوم برای مغازه پوشاک یکی از جدیدترین متدهاست که از سوی صاحبین مغازه پوشاک مورد استقبال زیادی واقع شده است و تابلو پوشاک زنانه ، تابلو پوشاک مردانه به شیوه تابلو چلنیوم امروزه در سر در اکثریت مغازه ها مشاهده می شود و اکثریت مغازه ها تابلو چلنیوم را جایگزین تابلوهای قدیمی خود نموده اند . تابلو چلنیوم بوتیک می تواند طبق متدهای تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم دوبل و تابلو چلنیوم ساده انتخاب شود که مراحل پیاده سازی هر یک از این تابلوها مشابه همدیگر است فقط ابزارها ، متریالها ، اندازه ، رنگ رول چلنیوم با توجه به انتخاب مشتریان طراحی و پیاده سازی می شود و تابلوساز در هنگام ساخت تابلو با ایجاد برش های متعددی که بر روی پلکسی انجام می دهد انواع متعددی از تابلو چلنیوم را ساخته و به معرض نمایش در می آورد .

تابلو استیل پوشاک :

تابلو استیل بوتیک یا مغازه پوشاک معمولاً در داخل پاساژ ها که محیط نور کافی برای نمایش تابلو در شب را دارا می باشد مورد استفاده واقع می شود . به دلیل اینکه استیل نوعی فلز است قادر به عبور نور نیست و فقط می توان با اجرای تابلو استیل نور اندریک ، یک تابلو استیل با نور سفارش داد . در ساخت تابلو استیل نور اندریک ، تابلوساز فاصله ای مابین حروف و زمینه تابلو ایجاد می کند و لامپ های ال ای دی را در این فاصله جای می دهد که با روشن شدن لامپ ها یک فضای سایه و روشن در تابلو در هنگام شب ایجاد می شود که  باز هم نور آنچنانی نخواهد داشت اما زیبایی را برای تابلو به ارمغان می آورد . متد جدیدی که در ساخت تابلو استیل بکار می رود ترکیب استیل و پلاستیک است که نتیجه کار یک تابلو پلاستیل می شود که همچون تابلو نئون پلاستیک نور جذابی دارد .

 

 

تابلو وکیوم پوشاک :

اگر می خواهید برای تابلو مغازه خود یک تابلو سه بعدی حجیم سفارش دهید پیشنهاد می شود تابلو پوشاک وکیوم  را سفارش دهید تا زیبایی تابلو چشمان هر رهگذری را خیره کرده و به سمت مغازه شما سوق دهد .

تابلو راهنما فروشگاه پوشاک :

اگر فروشگاه لباس فروشی بزرگی دارید که حاوی بخش های متعددی همچون پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه و دیگر پوشاک است می توانید با نصب تابلوهای راهنما همچون تابلو خروج اضطراری ، تابلو ورود و دیگر موارد مشتریان را در داخل فروشگاه هدایت نمایید .

تابلو ترموود پوشاک :

معمولاً بوتیک هایی با تابلو چوبی مغازه و نمای ظاهری چوبی می توانند جذابیت بیشتری در جذب مشتریان داشته باشند چرا که چوب از طبیعت سرچشمه می گیرد و آرامش و ظرافت را برای یک محیط فراهم می سازد تابلو مغازه چوبی معمولاً از چوب ترموود که نوعی چوب فرآوری شده مقاوم است ساخته می شود و به راحتی می تواند مکان کلاسیکی را برای محیط کسب و کار شما فراهم سازد .

تابلو لایت باکس پوشاک :

طرح تابلو مغازه پوشاک زنانه و طرح تابلو مغازه پوشاک مردانه به صورت لایت باکس بسیار زیاد است . تابلو لایت باکس را می توانید با متریال های چاپی متعدد به عنوان تابلو سر در مغازه و یا تابلو لایت باکس ایستاده و تابلو لایت باکس آویز مورد استفاده قرار دهید .

تابلو کامپوزیت مغازه پوشاک :

همیشه می بایست یک مغازه پوشاک یا لباس فروشی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد تا بتواند مشتریان را جذب کند . یکی از متریالهایی که هم می تواند به عنوان تابلو کامپوزیت و هم به عنوان نمای کامپوزیت مورد استفاده واقع شود ورق های کامپوزیت هستند که یک جلوه زیبا و براق را هم برای نما و هم برای تابلوی تبلیغاتی به ارمغان می آورند .

بنر لباس فروشی :

تابلو بنر پوشاک یا طرح بنر پوشاک زنانه و یا طرح بنر پوشاک مردانه می تواند در معرفی نوع کسب بسیار کمک کننده باشد . از بنر لباس فروشی می توان علاوه بر وجه تبلیغاتی ، برای اطلاع رسانی هایی همچون جابه جایی محل کسب ، افتتاح محل کسب و همچنین تخفیفات استثنایی و ویژه استفاده کرد .

تابلو پولکی پوشاک :

تابلو پولکی بوتیک نیز یکی از جذابت ترین تابلوهاست که با نمای پولکی و رقصنده از دوردست می تواند نظر هر رهگذری را جلب کرده و به سوی کسب و کار شما هدایت نماید .

تابلو لاسوگاسی پوشاک :

تابلو لاسوگاس برای مغازه پوشاک هم یکی از جدیدترین تابلوها با متد پیاده سازی مختص به خود می باشد که از شهر لاسوگاس نشات گرفته است و فواصل لامپ های ال ای دی و نور متفاوتی که برای هر یک از حروف برجسته اعمال می شود می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای این تابلو فراهم سازد و این تابلو را به یک تابلوی بی همتا بدل نماید .

تابلو پیکسلی پوشاک :

تابلو پیکسلی بوتیک هم با توجه به نوع برنامه ریزی و طراحی و رقص نورهای متفاوتی که می توان به صورت جداگانه برای هریک از حروف برجسته پیاده سازی نمود یک نوع تابلوی تبلیغاتی با جذابت فوق العاده است که مورد استفاده بوتیک ها و فروشگاه های پوشاک واقع می شود.

تابلو ال ای دی پوشاک :

تابلو ال ای دی بوتیک نیز یکی از پرکاربردترین تابلوهاست که هم به صورت سر در مغازه بکار می رود و هم می توان این تابلو را در مسافت های دورتر از مغازه و در بخش های مرکزی محلی ، به عنوان تبلیغات محیطی نصب کرد تا توسط مشتریان بیشتری دیده شود . تابلو ال ای دی به دو صورت متفاوت قابل اجراست . یک روش پیاده سازی تابلو ال ای دی ثابت است که قادر به حرکت دادن متون و تصاویر تبلیغاتی نیست و فقط با نورپردازی های زیبایی که دارد می تواند نظر مشتریان را جلب کند و متد پیاده سازی دیگر تابلو روان است که تابلو ال ای دی روان قادر به حرکت متون و تصاویر تبلیغاتی بر اساس افکت ها و برنامه ریزی های طراحی شده زیبا می باشد .

 

 

تلویزیون شهری برای مغازه پوشاک :

اگر محل کسب شما وسیع است و انواع پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه را می فروشید می توانید با عکس برداری از بخش های متعدد مرکز تجاری و فروش خودتان و نمایش آن در تلویزیون شهری مشتریان بیشتری در سطح شهر کسب کرده و با قیمت مناسب و برخورد متناسب با هریک از مشتریان ، آنها را به یک مشتری وفادار و دائمی بدل نمایید .

تابلو فلکسی پوشاک :

تابلو فلکسی بوتیک بسیار قدیمی است و هنوز هم در سر در مغازه های لباس فروشی و بوتیک ها ، تابلو فلکسی را مشاهده می کنید که یک تابلوی بدون نور و ساده است اما امروزه با نصب پروژکتورها این تابلو به صورت با نور پیاده سازی می شود .

بیلبورد پوشاک :

بیلبورد پوشاک مردانه ، بیلبورد پوشاک زنانه و بیلبورد پوشاک بچگانه از جمله بیلبوردهای پرکاربردی هستند که در سطح کلان شهرها برای معرفی پوشاک با یک پیام تبلیغاتی کوتاه و یک تصویر از افراد معروف و یا مدلین ها با یک پوشش زیبا به نمایش گذاشته شده اند .

قیمت تابلو مغازه پوشاک :

قیمت تابلو مغازه بوتیک با توجه به متریال هایی نظیر نوع لامپ های ال ای دی یا اس ام دی ، ورق های پی وی سی ، ورق کامپوزیت و دیگر ورق های زیرساز ، ضخامت رویه و لبه های حروف و رول چلنیوم و متر محیطی که توسط حروف برجسته اشغال می شود سنجیده می شود .

امروزه در فضای وب ، طرح تابلو فروشگاه لباس زنانه یا طرح تابلو فروشگاه لباس مردانه و یا بچه گانه به صورت طرح تابلو پوشاک لایه باز جهت دانلود موجود هستند که به راحتی می توانید آنها را دانلود نمایید .

عواملی که سبب فروش بیشتر و جذب مشتریان و وفاداری آنها نسبت به یک فروشگاه یا مغازه پوشاک می شوند می توانند متغیر باشند که همگی با توجه به رفتار مشتریان سنجیده و پیاده سازی می شود .

نکات طلایی برای فروشگاه پوشاک :

فضای یک فروشگاه لباس می بایست دلنشین و زیبا باشد و ویترین ها و چیدمان قفسه ها به صورتی شیک و زیبا طراحی شده باشد تا به محض درخواست مشتریان ، فروشنده بتواند کالای مدنظر مشتریان را به راحتی یافته و به او نشان دهد .

عواملی نظیر دما ، موسیقی ، صدا ، نور و تمیزی محیط می تواند آرامش بیشتری را برای کارکنان و مشتریان یک محیط تجاری فراهم سازد .

 نحوه بسته بندی پوشاک ، شکل ظاهری پوشاک و همگام سازی با دنیای مد ، نحوه چیدمان و قفسه بندی لباسها ، دکوراسیون داخلی و معماری مغازه ،  تابلو مغازه ، نحوه چیدمان پشت ویترین از جمله موارد در جذب و وفاداری مشتریان می باشد .

نحوه ارتباط فروشندگان ، کارکنان ، صندوق دار و دیگر عوامل انسانی از جمله مواردی است که می تواند سبب جذب اعتماد مشتریان و وفاداری آنها شود .

قیمت مناسب کالاها و همچنین همگام سازی اجناس با دنیای مد و فشن از جمله عواملی است که مشتریان را برای بار دوم و بارهای بعدی به سمت شما می کشاند .