روش های تبلیغاتی یکی از ملزومات برای هر نوع کسب و کاری است که هسته مرکزی آن را مشتریان تشکیل می دهند . مشتریان معمولاً ترجیح می دهند از برندهای معروف و معتبر ملزومات خود را تهیه نمایند و تنها چیزی که سبب معروفیت و اعتبار یک برند بین مشتریان و آحاد جامعه می شود بازاریابی و تبلیغات مستمر و دائم است . اگر تبلیغات به طور مستمر نباشد به دلیل اینکه رقبا همواره در چرخه اقتصادی هر نوع تجارتی فعال هستند ، تجارت با شکست مواجه می شود . هر چند هم که یک برند معروف باشد اگر مدتی دست از تبلیغات بکشد ، رقبا می توانند با تبلیغات قوی تر جایگزین آن برند معروف شوند .  روش های تبلیغاتی که می توان از آنها برای معرفی برندینگ استفاده کرد ، بیمشارند . هر حیطه تجاری با توجه به شناختی که از مشتریان و بازار کاری خود دارد ، چند نوع روش برای تبلیغات را انتخاب می نمایند . قیمت هر ابزار تبلیغاتی با دیگر ابزارها حتی اگر مشابه باشند ، کاملاً متفاوت است برای مثال قیمت تابلوسازی با توجه به نوع تابلوها و متریال هایی که در ساخت تابلو بکار می رود سنجیده می شود .

به طور کل روش های تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شوند :

1) تبلیغات سنتی :

تبلیغات سنتی نوعی از تبلیغات است که به صورت چاپی و ساخت تابلوی تبلیغاتی انجام می پذیرد . از جمله تبلیغات چاپی می توان به چاپ تراکت ، چاپ بنر ، طراحی بیلبورد ، لمپوست بنر ، استرابورد تبلیغاتی اشاره نمود و انواع تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو ترموود ، تابلو ال ای دی ، تابلو وکیوم ، تابلو پیکسلی ، تابلو پولکی و دیگر موارد را  می توان برشمرد . تبلیغات سمپلینگ نیز نوع جدیدی از تبلیغات به شیوه سنتی است که افراد سمپلر ، مستقیماً اقدام به معرفی محصولات و یا خدمات در نزد مشتریان نموده و هر گونه سوالات و ابهامات موجود در ذهن مشتریان را پاسخ می دهند و مشتری را ترغیب به خرید می نمایند .

2) تبلیغات مبتنی بر وب  :

با ورود به دنیای دیجیتال و شبکه های کامپیوتری و همچینین شبکه های اجتماعی ، نوع جدیدی از تبلیغات به نام تبلیغات دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات مبتنی بر وب رونمایی شد و امروزه افراد بیشتر اوقات فراغت را در دنیای وب و شبکه های اجتماعی سپری می کنند بنابراین اگر در حیطه ای فعالیت می کنید که مشتریانتان به صورت اینترنتی با شما در ارتباط هستند ، می توانید از طریق این شبکه های اجتماعی تبلیغات خود را به ثمر برسانید که از جمله این تبلیغات می توان به تبلیغات ایمیلی ، تبلیغات پورسانتی ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات موبایلی و دیگر موارد اشاره نمود .

 

تابلو نئون پلاستیک تبلیغاتی

همان طور که اشاره شد تابلوسازی یکی از تبلیغات سنتی است که به صورت نامحدود و شبانه روزی اقدام به معرفی برندینگ شما می نماید . زمانی که افراد برای سفارش تابلو تبلیغاتی به آژانس های تبلیغاتی و یا کارگاه تابلوسازی مراجعه می نمایند ، تکنسین کارها و متخصصین تابلوساز هر کدام قیمت های متفاوتی را به مشتریان ارائه می کنند . حال این سوالات پیش می آید ؟

چه عواملی در قیمت گذاری تابلوهای تبلیغاتی موثرند ؟

تابلوهای تبلیغاتی چگونه قیمت گذاری می شوند ؟

چه متریال هایی در ساخت تابلو بکار می رود ؟

قیمت تابلوسازی با توجه به چه متدهایی لحاظ می شود ؟

چند نوع تابلوی تبلیغاتی داریم و چه عواملی تعیین کننده قیمت هر یک از آنهاست ؟

 

برای پاسخ به این سوالات در ادامه به تشریح مختصری از هریک از انواع تابلوهای تبلیغاتی می پردازیم و عوامل تعییین کننده قیمت تابلوهای تبلیغاتی را بیان می کنیم .

 

تابلو تبلیغاتی گل فروشی

قیمت تابلوسازی :

قیمت ساخت تابلو تا پیاده سازی و نصب تحت تاثیر اوامر مختلفی است که بیشترین تاثیر را متر محیط و متریال هایی که در ساخت تابلو بکار می روند ، دارند.

عوامل تاثیرگذار در کاهش یا افزایش قیمت تابلوهای تبلیغاتی :

یکی از عوامل اصلی برای تعیین قیمت ، متر محیط است که توسط حروف برجسته مندرج در تابلو اشغال می شود . در این روش محیطی که حروف بر روی تابلو اشغال می کنند توسط متر تعیین می شود و در اجرت ساخت حروف و نوع آنها ضرب می شود تا قیمت کل متر محیط حروف بر روی تابلو مشخص شود .

دومین عامل تعیین قیمت در تابلوسازی ، قطر قلم است که قطر قلم ارتباط مستقیم با متر محیط دارد . قطر قلم هر چه دارای فونت بزرگتر و ضخیم تر باشد ، متر محیط بیشتری را در تابلو اشغال می کند .

سومین عامل تعیین قیمت پیچیدگی و طراحی تابلوهای تبلیغاتی است که هر چه تابلو دارای طرح های پیچیده تری باشد نیاز به استفاده از متریال های بیشتری دارد .

چهارمین عامل تعیین قیمت تابلوسازی نوع برند و کشور سازنده متریال های کاربردی در ساخت تابلوهاست . اجناس تایوانی و کره ای دارای قیمت بالاتر و کیفیت بیشتر هستند و به طبع اجناس چینی و ایرانی دارای قیمت پایین تر و کیفیت کمتر هستند که با برندهای تولید کننده متنوع و قیمت های متفاوتی عرضه می شوند .

 

تابلو فلزی تبلیغاتی

قیمت تابلوهای تبلیغاتی :

تابلوهای تبلیغاتی هر کدام بر اساس نوعی که دارند ، متدها و متریال های خاصی در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همین عامل سبب تفاوت قیمت هر یک از تابلوهای تبلیغاتی می شود . در ادامه به تشریح مختصری از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تابلوهای حروف برجسته خواهیم پرداخت .

تابلو چلنیوم :

تابلو چلنیوم یکی از به روزترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر در کشور ماست که توسط اکثریت صاحبین مشاغل مورد سفارش واقع می شود . تابلو چلنیوم انواع متعددی دارد که هر کدام متدهای ساخت مختص به خود را دارا می باشند به همین دلیل با اسامی متعددی در حوزه تابلوسازی نامگذاری شده اند .

چه عواملی سبب تعیین قیمت تابلو چلنیوم می باشند ؟

عواملی همچون متر محیط ، متریال های کاربردی ، نور اندریک بودن تابلو ، پانچی یا رینگی بودن لبه حروف برجسته چلنیوم ، نوع پلکسی ، استفاده از پلکسی دوبل و نوع تابلو چلنیوم که می تواند حاوی تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم لترمکس و دیگر موارد باشد .

اگر تمایل دارید در مورد قیمت تابلو چلنیوم به اطلاعات کاملتری دست یابید مقاله زیر را بخوانید .

 

قیمت تابلو چلنیوم چگونه محاسبه می شود ؟

 

تابلو استیل :

یکی از قدیمی ترین و در عین حال بادوام ترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو فلزی است که این تابلو در گذشته ها با استفاده از فلزات متعدد نظیر مس ، برنج و آهن پیاده سازی می شد که این فلزها به مرور زمان دچار تغییر رنگ و حالت کدری می شدند . با خلق فلز استیل ، مشکل کدر شدن از سر راه برداشته شد و تابلو استیل رونمایی شد .  استیل دو نوع می باشد نوع بگیر و نوع نگیر ، استیل نگیر توسط آهنربا جذب نمی شود و مقاومت بالایی در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی دارد .

عوامل تعیین کننده قیمت تابلو استیل چیست ؟

  • متر محیط حروف برجسته
  • نوع متریال های کاربردی
  • نوع ورق استیل
  • رنگ ورق استیل

تابلو استیل با نور یا تابلو استیل نور اندریک از لحاظ قیمت و نحوه طراحی و پیاده سازی با تابلو استیل بدون نور کاملاً متفاوت می باشد . جدیداً انواع متعددی از تابلو استیل به صورت ترکیبی با دیگر حروف برجسته طراحی و پیاده سازی می شوند که با نام های تابلو استیل کنشکاف ، تابلو استیل لبه هندی ، تابلو استیل لبه سوئدی و تابلو پلاستیل فراخوانی می شوند . تکنیک های ساخت هر یک از آنها کاملاً متفاوت می باشد و نیاز به متریال های خاص خود دارند بنابراین قیمت تابلو استیل با توجه به نوع تابلو و متر محیط اشغال شده توسط حروف برجسته و نوع نورپردازی آن سنجیده می شود .

 

تابلو وکیوم رستوران

 

تابلو وکیوم :

تابلو وکیوم متد جدیدی است که سبب حجیم تر شده حروف برجسته وکیوم نسبت به سایر حروف برجسته می شود . اگر تمایل دارید حروف برجسته مندرج بر تابلو به صورت سه بعدی و با برجستگی بیشتری به نمایش گذاشته شود تابلو وکیوم می تواند برترین گزینه باشد .

عوامل تعیین کننده قیمت تابلو وکیوم :

قیمت تابلو وکیوم به دلیل نیاز به دستگاه های مخصوص جهت حرارت دهی و پرس حروف بر روی پلکسی و تکنیک متفاوت ساخت ، نسبت به قیمت تابلوهای تبلیغاتی دیگر هزینه بیشتری را می طلبد . متر محیط و نوع حروف و شکل فانتزی و میزان برجستگی از عواملی هستند که سبب کاهش یا افزایش قیمت تابلو وکیوم می شوند .

تابلو پولکی :

یکی از متدهای جدید دیگر در ساخت تابلوهای تبلیغاتی ، تابلو پولکی است که در زیرساز آن به جای پی وی سی از تایل های پولکی که نوعی پلاستیک نرم است استفاده می شود و برای ساخت حروف برجسته آن می توان از هر نوع حروفی استفاده کرد .

عوامل تعیین کننده قیمت تابلو پولکی :

قیمت تابلو پولکی نیز مانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر متر محیط و متریال های کاربردی ، توسط نوع تایل ها و نوع حروفی که به عنوان حروف برجسته بر روی آن درج شده ، در نظر گرفته می شود  .

تابلو پیکسلی :

تابلو پیکسلی نیز از ترفندهای جدید در ساخت تابلوست . دارای جنس بدنه های متفاوتی است که این پیکسل ها به صورت فول کالر و دارای تکنیک های خاص برای پیاده سازی هستند که می توانند انواع انیمیشن های نوری را به نمایش بگذارند .

عوامل تعیین قیمت تابلو پیکسلی :

هر تابلو پیکسلی با در نظر گرفتن نوع جنس بدنه دارای قیمت متفاوتی می باشد که به صورت مربعی ، دایره ای و انگشتی پیاده سازی می شود . برای مثال تابلو پیکسلی مربعی با زمینه کامپوزیت دارای قیمت متفاوتی نسبت به قیمت تابلو پیکسلی دایره ای با زمینه کامپوزیت می باشد و قیمت تابلو پیکسل تیوپ دیجیتال با توجه به نوع پیکسل ها و دیگر موارد سنجیده می شود . قیمت تابلو پیکسلی انگشتی نیز با توجه به تعداد دسته ها که معمولاً 50 تایی است و نیاز به سوکت های اتصال دیتا و دیگر ابزارها دارد با موارد دیگر از لحاظ قیمت متفاوت است . تابلو پیکسلی حاوی انواع متفاوتی می باشد و می توان تابلو ال ای دی ثابت پیکسلی ، تابلو ال ای دی روان پیکسلی ، تلویزیون شهری پیکسلی را اجرا و پیاده سازی کرد که هر تابلو با توجه به تکنیک های خاص قیمت متفاوتی دارد .

تابلو ال ای دی :

به طور کل دو نوع تابلو ال ای دی داریم :

1) تابلو ال ای دی ثابت :

این نوع تابلو ال ای دی قادر به حرکت دادن تصاویر و متون نمایشی نیست و قیمت تابلو ال ای دی ثابت نسبت به قیمت تابلو ال ای دی روان کمتر است زیرا پیچیدگی های ساخت آن کمتر از تابلو روان می باشد.

2) تابلو ال ای دی روان :

این نوع تابلوی تبلیغاتی می تواند افکت های نوری را با انیمیشن های اجرایی متفاوت به معرض نمایش درآورد و هر بیننده ای را برای چند ثانیه محو تماشا کند .

عوامل تعیین کننده قیمت تابلو ال ای دی روان ، عوامل تعیین کننده قیمت تابلو ال ای دی ثابت :

  1. تابلو ال ای دی به شکل تک رنگ ، سه رنگ و فول کالر طراحی و پیاده سازی می شود که قیمت هر یک متفاوت است.
  2. قیمت برد کنترل تابلو روان با توجه به متد اجرایی و برند ، کیفیت ، سایز و شدت نور آن کاملاً متفاوت می باشد.
  3. منبع تغذیه و کیفیتی که دارد نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت تابلو ال ای دی روان است .
  4. قاب تابلو روان یا فریم نیز از دیگر عواملی است که می تواند سبب تمایز قیمت تابلو روان باشد . فریم حاوی دو نوع ضد آب و ساده است که توسط رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود که این خود عامل تفاوت قیمت است .

 

تابلو جواهر فروشی

 

تابلو لایت باکس :

تابلو لایت باکس نوعی تابلو با قاب و یا بدون قاب است و به شکل سالنی و محیطی اجرا می شود .

قیمت تابلو لایت باکس چگونه تعیین می شود ؟

محتوای تبلیغاتی با استفاده از چاپ بک لایت ، چاپ روی طلق و یا چاپ استیکری انجام میشود که هر یک مصوبه قیمتی متفاوتی دارد . نحوه پیاده سازی تابلو لایت باکس نیز می تواند به صورت های متفاوت نظیر تابلو لایت باکس دیواری ، تابلو لایت باکس آویز ، تابلو لایت باکس گردان ، تابلو لایت باکس ال ای دی و تابلو لایت باکس آویز دو طرفه اجرا شود . نحوه اجرا و پیاده سازی هریک متفاوت است و ابزارهای خاص خود را می طلبد . قیمت تابلو لایت باکس محیطی نسبت به قیمت تابلو لایت باکس سالنی بیشتر است چرا که نیاز به استفاده از روش های عایق بندی جهت جلوگیری از نفوذ آب باران و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی دارد .

تابلو ترموود :

تابلو ترموود نوعی تابلو با زمینه چوبی است که از چوب ترموود به عنوان زیرساز تابلو استفاده می شود و برای ساخت حروف برجسته آن می توان از انواع حروف برجسته نظیر حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پلاستیکی ، حروف برجسته فلزی ، حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته وکیوم و دیگر موارد استفاده کرد .

چه عواملی می تواند در تعیین قیمت تابلو ترموود دخیل باشد ؟

بدلیل اینکه چوب ترموود طی یک فرآیند تیمار و حرارت دهی چوب پدید می آید نیاز به استفاده از دستگاه ها و کوره ها می باشد تا یک چوب معمولی به یک چوب ترموود یا چوب فرآوری شده تبدیل شود . علاوه بر آن چوب ترموود از حرارت دادن انواع چوبها نظیر چوب کاج ، گردو ، صنوبر ، زبان گنجشک ، راش و دیگر چوب ها حاصل می شود که هر چوب با توجه به کیفیت و مزیت هایی که دارد برای کارکردهای متفاوتی طی دماهای مختلف و با اندازه ها و رنگ آمیزی های متنوع آماده سازی می شوند . بنابراین نوع چوب ترموود می تواند یکی از عوامل تعیین قیمت برای تابلو ترموود باشد . عامل دیگر نوع حروف برجسته ای است که بر روی چوب ترموود سوار می شود .

تابلو نئون پلاستیک کوک

 

تلویزیون شهری :

تلویزیون شهری یک نمایشگر بزرگ و قدرتمند است که توانایی نمایش هر نوع تصویر و کلیپ های تبلیغی با هر انیمیشنی را داراست .

چه عواملی می تواند قیمت تلویزیون شهری را تعیین نماید ؟

  • ابعاد تلویزیون شهری
  • نوع سازه تلویزیون شهری
  • جنس ال ای دی یا نمایشگر تلویزیون شهری
  • جنس ستون فلزی یا پایه های نگهدارنده تلویزیون شهری و تعداد پایه ها
  • کنترلر تلویزیون شهری
  • منبع تغذیه تلویزیون شهری
  • آنلاین وآفلاین بودن تلویزیون شهری

تابلو فلکسی :

تابلو فلکسی از قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به شکلی کاملاً ساده و بر روی متریال های متعدد چاپ و پیاده سازی می شود .

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو فلکسی :

قیمت تابلو فلکسی با توجه به نحوه چاپ و بدون نور یا با نور بودن آن سنجیده می شود . نور تابلو فلکسی با نصب پرژکتورهایی در بالا و طرفین تابلو انجام می پذیرد .

تابلو راهنما :

تابلو راهنما تابلویی است که جهت هدایت افراد در مکانهای عمومی ، تجاری ، اداری ، بیمارستان ها ، فرودگاه ها ، ترمینال ها و یا هر مکان پرازدحام دیگری نصب می شوند . تابلو راهنما نیز به دو شکل تابلو راهنمای سالنی و تابلو راهنمای محیطی مورد استفاده واقع می شود .

عوامل تعیین قیمت تابلو راهنما :

تابلو راهنما می تواند به صورت فلزی ، لایت باکس ، چلنیوم و دیگر موارد ساخته شود . قیمت تابلو راهنما با توجه به نوع تابلو تعیین می شود .

تابلو کامپوزیت :

تابلو کامپوزیت به تابلویی اطلاق می شود که برای زیرساز آن از ورق های کامپوزیت با رنگ های متفاوت بهره می برند . تابلو کامپیوزیت گاهاً برای بهتر دیده شدن و داشتن جلوه زیباتر با نمای کامپیوزیت مغازه یا محل کسب ترکیب می شود .

عامل تعیین کننده قیمت تابلو کامپوزیت :

قیمت تابلو کامپوزیت با توجه به حروف برجسته مندرج بر روی آن و نوع ورق های کامپوزیت بکار رفته در زمینه و رنگ و طرح ورق کامپوزیت تعیین می گردد .

تابلو نئون :

تابلو نئون نیز از قدیمی ترین و پرکاربردترین تابلوهاست که استفاده و کارکردهای آن هنوز هم به قوت خود باقی است و توسط مشتریان زیادی سفارش داده می شود و طرفداران زیادی دارد . تابلو نئون به دو شیوه متفاوت پیاده سازی می شود :

1) تابلو نئون پلاستیک :

در این حالت جنس بدنه و رویه حروف هر دو از پلاستیک می باشد و این حروف از درخشندگی و زیبایی خوبی برخوردارند .

عوامل تعیین قیمت تابلو نئون پلاستیک :

نوع پلاستیک بکار رفته در ساخت حروف برجسته پلاستیکی ، نوع لامپ های ال ای دی جاسازی شده در هسته مرکزی حروف ، نوع زیرسازی که برای تابلو نئون پلاستیک بکار می رود ، می تواند قیمت تابلو نئون پلاستیک را تعیین کند . علاوه بر این عوامل ، عواملی همچون نحوه پیاده سازی می تواند در قیمت گذاری متفاوت باشد . تابلو نئون پلاستیک لبه هندی ، تابلو نئون پلاستیک لبه کنشکاف ، تابلو نئون پلاستیک لبه سوئدی ، تابلو نئون پلاستیک پانچی ، تابلو نئون پلاستیک رینگی از روش های جدید برای پیاده سازی تابلو نئون پلاستیک است که هر کدام قیمت های خاص خود را دارا می باشند .

2) تابلو نئون شیشه ای :

تابلو نئون شیشه ای نیز از پرکاربردترین نوع تابلوهاست که به دو صورت تابلو سر در مغازه و تابلو پشت ویترینی مورد استفاده واقع می شود .

چه چیزهایی قیمت تابلو نئون شیشه ای را تعیین می کنند ؟

عواملی همچون نوع شیشه های خامی که برای شکل دهی حروف نئون شیشه ای تهیه می شود و همچنین نوع گازی که سبب ایجاد رنگ و نور در تابلو نئون شیشه ای است ، می تواند قیمت تابلو نئون شیشه ای را تعیین کند .

تابلوی تبلیغاتی با نمای کامپوزیت

 

تابلو سوئدی :

تابلو لبه سوئدی تابلویی است که رویه حروف با استفاده از پلکسی و لبه ها با استفاده از ورق آلومینیومی ساخته می شود .

عوامل موثر بر قیمت تابلو لبه سوئدی :

نوع پلکسی ، نوع ورق آلومینیومی ، نوع زیرساز تابلو و قاب دار یا بدون قاب بودن آن از  عوامل تعیین کننده در قیمت تابلو سوئدی است .

تابلو یونولیتی :

این تابلو بصورت یک تابلو سالنی و تابلو نمایشگاهی مورد استفاده واقع می شود و دارای وزن سبک و طرح ها و رنگ های متفاوتی می باشد .

عوامل تعیین قیمت تابلو یونولیت :

جنس یونولیت بکار رفته و نحوه رنگ آمیزی و در صورت استفاده از طرح های متعدد استیکر که توسط دستگاه برش شبرنگ یا کاتر پلاتر برش داده می شوند و سپس بر روی یونولیت چسبانده می شوند ، می تواند حاوی قیمت های متفاوتی باشد .

تابلو لاسوگاسی :

تابلو لاسوگاسی نیز از جدیدترین تابلوهاست که ظاهری متفاوت نسبت به دیگر تابلوها دارد و نحوه نورپردازی و  چیدمان لامپ ها در این تابلو متفاوت است ، چون نوع لامپ هایی که جهت نورپردازی استفاده می شود از نوع لامپ های اس ام دی نیست بلکه از لامپ های 12 یا 24 ولتی جهت نورپردازی تابلو لاسوگاسی استفاده می شود .

تعیین قیمت تابلو لاسوگاسی بر چه اساسی است ؟

تعیین قیمت تابلو لاس وگاس با توجه به نوع پیاده سازی ، مصالح کاربردی ، نوع و رنگ لامپ های بکار رفته و متر محیط اشغال شده توسط حروف برجسته لاسوگاسی سنجیده می شود .

استند تبلیغاتی :

استندها نیز به شکل استندهای نمایشگاهی ، استندهای فروشگاهی و استندهای تبلیغاتی طراحی و پیاده سازی می شوند که هر کدام تکنیک های ساخت مختص به خود را دارند .

عوامل تعیین قیمت استند تبلیغاتی :

استندها با توجه به نوع سازه و کاربردی که دارند به شکل های متفاوت همچون استند رول آپ ، استند رومیزی ، استند زمینی ، استند ایستاده ، استند ایکس ، استند چرخشی ، استند جاکاتالوگی ، استند اداری و استند تبلیغاتی ساخته و پیاده سازی می شوند که هر کدام تکنیک های ساخت خود را دارند و نیاز به ابزارهای خاص برای پیاده سازی هستند . جنس این استندها می تواند از انواع متفاوتی نظیر پلاستیک ، پلکسی ، شیشه ، فلز ، ام دی اف ، چوب ترموود و دیگر موارد باشد که هر یک قیمت متفاوتی دارد .

استیکرهای تبلیغاتی :

استیکرهای تبلیغاتی توسط طراحان بر روی زمین و دیوار طراحی می شوند و نوع طرح ، رنگ آمیزی ، زاویه دید و دیگر موارد از عواملی هستند که می تواند قیمت استیکرهای تبلیغاتی را تعیین نماید . اگر استیکرهای تبلیغاتی با زاویه دید مناسب و طراحی زیبا خلق شوند می توانند تاثیر شگرفی در ذهن هر مخاطب بوجود آورند و مخاطب را ترغیب به خرید یا تهیه محصولات و یا خدمات نماید .

بنر :

بنر یا تابلو بنری نوع دیگری از روش های تبلیغاتی است که علاوه بر تبلیغات در حوزه اطلاع رسانی نیز کاربردهای فراوانی دارد و جزء یکی از ارزانترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود .

عوامل تعیین کننده قیمت بنر :

از جمله عوامل تعیین قیمت تابلو بنری می تواند نوع چاپ و جنس متریالی که عمل چاپ بر روی آن انجام شده است باشد .

لمپوست بنر :

قیمت لمپوست بنر با توجه به نحوه پیاده سازی و نگهدارنده فلزی و جنس متریال چاپی می تواند متفاوت باشد .

استرابورد تبلیغاتی :

استرابرد تبلیغاتی یکی دیگر از سازه های عظیم تبلیغاتی است که برای نصب آن نیاز به نگهدارنده می باشد که گیره های ثابت کننده ، ستون نگهدارنده ، جنس متریال چاپی تعیین کننده قیمت استرابورد تبلیغاتی است .

بیلبورد تبلیغاتی :

طراحی بیلبورد تبلیغاتی مستلزم صرف هزینه بالایی است زیرا نیاز به اجرای فونداسیون بنتی برای نگهداری سازه عظیم دارد و اجزای آن شامل اسکلت فلزی نگهدارنده ، راهروها و نردبان های تعویض رویه ، کلیپس و سپری و صفحه نمایش بیلبورد می باشد . هر کدام می توانند جنس های متفاوتی داشته باشند که هر متریال مصرفی قیمت خاص خود را دارد که نوع متریال ها ، نوع سازه ، نحوه پی ریزی فونداسیون جهت نگهداری سازه ، می تواند تعیین کننده قیمت بیلبورد باشد . اگر قدرت خرید بیلبورد تبلیغاتی را ندارید می توانید با اجاره بیلبورد تبلیغاتی برای مدت زمان محدود در مکان مناسب اقدام به درج و نمایش تبلیغات دلخواه خودتان نمایید .