تابلوسازی چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟ + ویدئو

تابلوسازی چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟ + ویدئو

تابلوسازی :

 

زمانی که از تابلوسازی صحبت به میان می آید ممکن است سوالاتی در ذهن ما انسانها نقش ببندد:

 

 برای مثال می توان به سوالات زیر اشاره نمود :

 

آیا منظور از تابلو سازی ، ساخت تابلو برق است ؟

آیا منظور ساخت تابلو هنری است ؟

آیا منظور ساخت تابلو تبلیغاتی است ؟

 

ما در این مطلب می خواهیم به بحث شیرین و متنوع تابلوسازی تبلیغاتی بپردازیم .

 

تابلوسازی یکی از انواع روش های تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری است که توسط اصناف ، شرکت ها ، کارخانه ها و صاحبین مشاغل مورد استفاده  واقع می شود . تابلو سازی تبلیغاتی نیز همچون تابلوسازی و طراحی یک هنر و خلاقیت محسوب می شود و هر چقدر در جهت زیبایی و منحصر به فرد بودن طراحی بیشتر فعالیت کنیم تابلو تبلیغاتی که به نمایش می گذاریم گیراتر و زیباتر خواهد بود و می تواند در جذب نگاه مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد . در واقع جذب نگاه مشتری اولین گام در سوق دادن مشتریان به مکان کسب شماست .

 

اگر تمایل دارید انواع روش های تبلیغاتی را بشناسید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

تابلوسازی چه می باشد و چه اهدافی را دنبال می کند؟

 

تابلوسازی یکی از انواع رایج روش های تلبلیغاتی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است که شامل حال مشاغل زیادی واقع می شود و بخش اعظم مغازه داران ، صاحبین فروشگاه ها ، شرکت ها و کارخانجات ، جهت معرفی نام و برند تجاری خود ، از خدمات تابلو سازی بهره می گیرند .

بدلیل اینکه تابلوسازی یک نوع تبلیغات رایج و نامحدود است و همچون دیگر روش های تبلیغات از بازه زمانی برای نمایش برخوردار نیست از لحاظ اقتصادی یکی از باصرفه ترین روش هایی است که شما می توانید جهت تبلیغات و بازاریابی برای کسب مشتریان بیشتر و رسیدن به درآمد بالاتر از آن بهره ببرید .

 

تنها هدف تابلو سازی نمایش برندینگ و جذب مشتری است . مشتری هدف اصلی در هر نوع کسب و کار است که سبب درآمد زایی و رسیدن به پول می شود . شما در هر صنفی که فعالیت داشته باشید خواه ناخواه رقبایی در اطراف خود دارید که همگی با استفاده از روش های تبلیغاتی سعی در جذب مشتری بیشتر دارند پس اگر مصمم هستید نسبت به رقبایتان ، مشتریان بیشتری داشته باشید لازم است تبلیغات خود را به صورتی انحصاری به نمایش بگذارید که با تبلیغات دیگر رقبا متفاوت تر و تاثیرگذارتر باشد . برای این که این قضیه عملی شود لازم است در نحوه تعامل بین خود و مشتریانتان تمرکز بیشتری داشته باشید و مشتریانتان را بشناسید و دقیقاً بدانید آنها در هر زمان و موقعیت به چه چیزهایی نیاز دارند و همان کالاها و اشیاء یا خدمات را در همان زمان موعد برای آنها فراهم سازید تا مورد فروش بیشتری واقع شوند . نکته بعدی جهت کسب درآمد بهتر ، شناخت بازار و رقباست . بازار خصوصاً در روزهای اخیر دچار تلاطم شدیدی است و با وجود تورم و واسطه بازی ها ، امروزه قیمت ها مدام در حال بالا رفتن هستند و همه مشتریان به دنبال کالاهایی هستند که با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه می شوند پس اگر در مورد بازار و کاهش و افزایش آن اطلاعات به موقع کسب نکنید قطعاً در تجارت یا کسب خود با شکست مواجه خواهید شد پس همواره رفتار بازار و رقبای خود را در زیر زره بین خود قرار دهید و نوع برخورد آنها را رصد کنید تا بتوانید به موقع از خود عکس العمل مناسبی به نمایش بگذارید .

 

تابلوسازی چه کاربردهایی دارد ؟

 

تابلو سازی می تواند در مکان های مناسب مورد استفاده قرار گیرد از قبیل :

 

تابلو مغازه :

 

یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی که سفارش داده می شود تابلو مغازه است . تابلو مغازه می تواند شامل هر نوع صنفی از جمله داروخانه ها ، لباس فروشی ها ، لوازم خانگی ، سوپر مارکت ها و دیگر موارد باشد .

 

برای کسب اطلاعات کاملتر به مقاله مقابل رجوع نمایید :  تابلو مغازه

 

تابلو فروشگاهی :

 

فروشگاه ها مکان هایی با وسعت بالا هستند که در طول روز ما انسانها برای تهیه ملزومات و مایحتاج روزانه خود به آنجا مراجعه می کنیم و انواع خوراکی ها و اقلام و کالاهای مصرفی خود را تهیه می نماییم با بهره گیری از تابلو فروشگاهی به  راحتی می توانید محل فروشگاه ها را در محل خود بیابید .

 

تابلو شرکتی :

 

در سطح هر شهر ، شرکت های کوچک و بزرگ زیادی قرار دارند معمولاً همه شرکت ها چه خرد و چه کلان همه از طریق دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات مشتریان و مخاطبان خاص خود را می یابند اما باز هم برای معرفی شرکت خود به مراجعینشان از یک تابلو تبلیغاتی و یا تابلو شرکتی در سر درب شرکت خود بهره می برند تا مشتریان به راحتی بتوانند مکان شرکت آنها را بیابند .

 

تابلو نمایشگاهی :

 

هر ساله نمایشگاه های زیادی در اقصی نقاط ایران برگزار می شود که شرکت ها و تولید کننده های بزرگ برای آشنایی بیشتر مردم و شرکت های زینفع ، محصولات خود را در این نمایشگاه ها ، به نمایش می گذارند . هر نمایشگاه به صورت غرفه بندی برگزار می شود و هر غرفه محصولات و کالاهای تولید خود را به عموم نمایش می دهد با نصب تابلو نمایشگاهی به راحتی می توانید مشتریان را به سوی غرفه خودتان هدایت کنید .

 

تابلو کارخانجات :

 

کارخانه ها مکان هایی هستند که به تولید مواد اولیه و یا مواد اصلی یک کالا می پردازند و اکثریت به عنوان یک عمده فروش با شرکت های کوچک و یا خرد در ارتباط است تا اینکه بخواهد با مصرف کنندگان در ارتباط باشد و در طول شبانه روز افراد و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین به این کارخانه ورود و خروج می کنند . با نصب تابلو کارخانه در سر درب کارخانه خود می توانید علاوه بر معرفی برند ، یک ابزار راهنمایی مناسبی جهت یافتن مراجعین خود پیاده سازی نمایید.

 

تاریخچه تابلوسازی :

 

انسانها همواره از بدو ورود به کره زمین به فکر برقراری تعامل و ارتباط با یکدیگر بوده و هستند و راه های ارتباطی زیادی را کشف کرده اند . در ابتدا سعی می کردند با استفاده از حک علامت های مختلف بر روی سنگ ها و دیوارها ، تابلوها و لوح هایی را طراحی و پیاده سازی کنند که در حال حاضر آن  نمادها و نشانه ها به گنجینه های ملی تبدیل شده اند . تابلوسازی در اواخر قرن هجدهم رسماً جهت معرفی و نام گذاری کسب و کارها مورد استفاده واقع شد .

 

تابلوسازی در ایران :

 

قدمت تابلوسازی در ایران به دهه چهل شمسی باز می گردد که به عنوان یکی از ابزارهای معرفی کسب و کار بر روی وسایل ساده ای همچون چوب ، پارچه ، سنگ و شیشه ، نام برند حک شده و به نمایش گذاشته شد . در آن زمان ها دستگاه های چاپ امروزی جهت حروف سازی در دسترس نبودند و از خوشنویسان جهت نوشتن متون تبلیغاتی به صورت زیبا بهره می بردند تا اینکه لامپ های نئون و ساخت حروف برجسته پلاستیکی رونمایی شد و کم کم هر روز تنوع محصولات تابلوسازی بیشتر شد تا اینکه به شکل امروزی درآمد .

 

تابلوهای تبلیغاتی :

 

تابلوهای تبلیغاتی برترین نقش را در دنیای بازاریابی و تبلیغات ایفا می کنند و یکی از برترین ابزارها و در عین حال پرکاربردترین نوع ابزارهای تبلیغات و بازاریابی هستند . بخش عظیمی از کسب و کارها از این روش تبلیغاتی در کنار سایر روشهای تبلیغاتی همچون تبلیغات چاپی ، تبلیغات بیلبوردی ، تبلیغاتی بنری ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، لمپوست بنر ، استرابورد تبلیغاتی ، تبلیغات در رسانه های ارتباطات جمعی ، تلویزیون شهری و دیگر روش ها بهره می برند .

 

ابزارهای تبلیغاتی نقش پررنگی را در زندگی ما انسانها ایفا می کنند و اگر فکر می کنید که استفاده از این ابزارها هزینه سنگین و گزاف است کاملاً در اشتباه به سر می برید چرا که شرکت های بزرگ ، معروفیت خودشان را مدیون تبلیغات دائم و مستمر هستند و یکی از برترین و کم هزینه ترین ابزارهای تبلیغاتی دائمی و نامحدود تابلو سازی است که به شیوه های متعدد قابل اجراست .

 

در ادامه به تشریح مختصری از هر یک خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید .

 

تابلو چلنیوم لبه ستاره ای

 

 

انواع روش های تابلوسازی :

 

تابلو چلنیوم :

می توان گفت که پراستفاده ترین و پرسفارش ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که جلوه بصری جذابی را برای مکان کسب شما به ارمغان می آورد و قابلیت اجرا و پیاده سازی به شیوه های متفاوتی همچون تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم طلایی و تابلو چلنیوم دوبل دارد .

 

 

 

برای آشنایی کامل با انواع تابلوهای چلنیوم به مقاله زیر مراجعه نمایید .

 

 

 

وقتی در مورد یک ایده تازه و جذاب صحبت به میان آید همه به دنبال قیمت هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تابلو چلنیوم به لینک زیر مراجعه نمایید .

 

 

تابلو استیل :

استیل از جذابیت خارق العاده ای برخوردار است و یک نوع فلز براق و درخشان با ماندگاری بالاست که جهت مصارف متعدد از جمله ساخت تابلو فلزی مورد استفاده واقع می شود .

تابلو استیل تابلویی است که با استفاده از آلیاژ استیل به شیوه های تابلو استیل بدون نور ، تابلو استیل نور اندریک ، تابلو پلاستیل قابل اجرا و پیاده سازی می باشد .

 

تابلو پیکسلی :

پیکسل ها نقاطی هستند که به صورت منظم در کنار هم قرار می گیرند و وضوح تصاویر را به نمایش می گذارند . هر چقدر فواصل پیکسل ها کمتر باشد وضوح تصاویر بالاتر می رود . در ساخت تابلو پیکسلی هم در زمینه تابلو هم در حروف برجسته از انیمیشن های برنامه ریزی شده استفاده می شود . به راحتی می توان برای هر کاراکتر یک افکت نمایشی خاصی در نظر گرفت که جذابیت تابلو بیشتر شود .

 

تابلو کامپوزیت :

کامپوزیت یک سری ورق های سبک آلومینیومی با ضخامت 4 میلی متر است که در تابلوسازی و نمای ساختمان به کار می رود . تابلو کامپوزیت نوعی تابلو است که به جای زیرساز پی وی سی از ورق کامپوزیت استفاده می شود و سپس هر نوع حروف برجسته ای بر روی این زیرساز سوار می شوند و یک تابلو با نمای کامپوزیت به نمایش گذاشته می شود .

 

 

تابلو فلزی

 

تابلو وکیوم :

حروف برجسته وکیوم تحت حرارت و پرس ساخته می شود . برجستگی حروف وکیوم نسبت به دیگر حروف بیشتر است و قابلیت اجرای سه بعدی را نیز دارد .

 

تابلو ال ای دی :

یکی از تابلوهای جدید و دیجیتالی تابلو ال ای دی است که به دو شکل متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود :

 

روش اول ) تابلو ال ای دی ثابت :

در این روش تابلو همراه با افکت های نوری رنگی پیاده سازی می شود بدون اینکه برنامه انیمیشنی روی آن پیاده سازی شود و قادر به حرکت دادن متون و تصاویر نیست و صرفا با نمایش افکت های نوری ، به جذب مشتریان می پردازد .

 

روش دوم ) تابلو ال ای دی روان :

تابلو ال ای دی روان یک نوع تابلوی تبلیغاتی ایده آل است که قادر به اجرای هرگونه افکت نمایشی می باشد و به راحتی می تواند برای هر کاراکتر و یا تصاویر انیمیشن های اجرایی متفاوتی را به نمایش بگذارد .

 

تابلو نئون :

تابلو نئون یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که سابقه ای دیرین در دنیای تابلوسازی دارد و هنوز هم استفاده از آن همچون گذشته به قوت خود باقی است . تابلو نئون به دو شیوه متفاوت قابل اجراست :

 

تابلو نئون شیشه ای :

تابلو نئون شیشه ای با استفاده از شیشه های خام اجرا و پیاده سازی می شوند . این شیشه ها به صورت خام از بازار تهیه می شوند سپس توسط حرارت به شکل حروف مدنظر تابلوساز در می آیند و سپس توسط گاز نئون اشباع می شوند و با اتصال ولتاژ به دو سر تابلو ، توسط گاز نور تولید می شود . نوع گازی که در داخل شیشه ها پر شده است تعیین کننده نوری است که از حروف منعکس می شود برای مثال گاز هیدروژن نور صورتی ، گاز آرگون نور آبی و سبز ، گاز نئون نور قرمز را تولید می کند .

 

تابلو نئون پلاستیک :

روبه و لبه ها ، برای ساخت تابلو نئون پلاستیک هر دو از جنس پلاستیک نرم و قابل انعطاف تشکیل می شوند و پس از طراحی و برش حروف برجسته پلاستیک ، لبه ها و رویه توسط چسب به هم متصل می شوند و با استفاده از لامپ های اس ام دی نورپردازی شده و در محل نصب می شوند .

 

تابلو نئون

 

تابلو ترموود :

ترموود یک نوع چوب مقاوم و فرآوری شده است که علاوه بر نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی ، جهت زیرساز حروف برجسته تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نمای کلاسیک و مدرنی را برای مکان کسب شما فراهم می سازد . چوب ترموود طی یک سری فرآیند حرارت دهی پدید می آید بخش اعظم رزین چوب خارج شده و به یک چوب مقاوم در برابر پوسیدگی و عدم جذب حشرات موزی تبدیل می شود و ماندگاری بالایی دارد و به راحتی می توان از آن به عنوان یک تابلو مغازه چوبی بلند مدت بهره برد .

 

تابلو فلکسی :

فلکس توسط دستگاه مخصوص چاپ فلکس انجام می پذیرد و شما به راحتی می توانید هر گونه محتوای تبلیغاتی را توسط دستگاه فلکس به چاپ برسانید . تابلو فلکسی یکی از ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به راحتی می توانید از آن در محل کسب خود بهره ببرید .

 

تابلو بنری :

تابلو بنر قابلیت استفاده به عنوان تابلو سردرب و یا تابلویی که در نقطه فروش در مکان های متعدد جهت معرفی محصولات متنوع انجام می پذیرد . تابلو بنری با استفاده از دستگاه چاپ بنر ، به چاپ می رسد  .

 

بنر :

از بنر جهت تبلیغات و اطلاع رسانی بهره می برند که بسیار سریع و در عرض چند ساعت قابل اجراست .

 

تابلو لایت باکس :

 

آیا می دانید لایت باکس چیست ؟

 

 

تابلو رینگی :

رینگ در تابلوسازی به سوراخ کاری لبه های حروف به شکل های خاص اطلاق می شود و رینگ به شکل های زیر قابل انجام است :

 

  • استیل با رینگ استیل
  • استیل با رینگ پلکسی گلاس
  • پلکسی گلاس با رینگ استیل
  • پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس
  • چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس

 

تابلو پانچی :

پانچ حالتی است که سبب سوراخ کاری لبه حروف به شکل ردیفی و یا زیگزالی می شود و نور علاوه بر رویه حروف ، از لبه های حروف نیز به چشم متصاعد می شود . تابلوساز برای ساخت تابلو پانچی ، لبه های پانچ شده را با استفاده از چسب ها به رویه حروف می چسباند و سپس نورپردازی با استفاده از لامپ های اس ام دی انجام می پذیرد برای اینکه لامپ های نصب شده از قسمت های پانچ شده نمایش داده نشود بهتر است در هنگام ساخت و جاسازی لامپ ها به قطر پانچ ، تراکم پانچ و قطر لبه های پانچ دقت کافی به خرج داده شود تا رخ اصلی تابلو زیباتر شود و لامپ ها نمایان نشوند و در خفا بمانند .

 

تابلو یونولیتی :

در تابلوسازی جهت ساخت تابلو یونولیتی از نوعی یونولیت فشرده دانه ریز بهره می برند که این یونولیت ها قابلیت برش کاری با استفاده از دستگاه برش لیزری را دارند و توسط رنگ های آکریلیک و پلاستیک رنگ آمیزی می شوند و قابلیت این را دارند که بتوان طرح های استیکری را با استفاده از دستگاه برش شبرنگ یا کاتر پلاتر برش داده شوند و بر روی یونولیت چسبانده شوند . به دلیل اینکه یونولیت در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی حالت اصلی خود را از دست می دهد بیشتر در سالن ها و داخل پاساژها و نمایشگاه ها مورد استفاده واقع می شوند اما اگر تمایل دارید در محیط های باز از این تابلو بهره ببرید بهتر است آن را داخل یک قاب یا باکس قرار دهید تا تابلو مقاومت کافی داشته باشد .

 

تابلو لاسوگاسی :

تابلو لاسوگاسی یکی از تابلوهای جدید تبلیغاتی است که برخی آن را با نام تابلو لامپی یا تابلو لترلایت نیز می شناسند که طرح هایی همچون طرح زنگ زدگی یا پتینه نیز بر روی حروف برجسته تابلو لاس وگاس قابل پیاده سازی است . تفاوت ظاهری تابلو لاسوگاسی با دیگر تابلو های تبلیغاتی آن است که لامپ های نورپردازی با فواصل بیشتری از یکدیگر جایگذاری می شوند و از لامپ های نئونی در ساخت آن استفاده می شود و مزیت مهمی که دارند این است که اگر در طول زمان زنگ بزنند و کهنه شوند از جذابیت آنها کاسته نخواهد شد و حالت نوستالژیک خود را حفظ خواهند کرد .

 

تابلو راهنما :

یکی از تابلوهایی که در دنیای ما انسانها به وفور توسط همه افراد مورد استفاده واقع می شود تابلو راهنماست . تابلو راهنما به شکل تابلوهای تبلیغاتی ، تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، تابلو اسامی ، تابلو شماره اتاق ، تابلو طبقات ، تابلو خروج اضطراری ، تابلو پشت دری ، تابلو رومیزی پرسنلی ، تابلو آویز سقفی جهت بخش بندی و دیگر مدل ها طراحی و پیاده سازی می شود و در وقت و انرژی افراد برای یافتن مکان و یا محل مدنظرشان صرفه جویی می کند .

 

تابلو پولکی :

یکی از ایده های جدید که جهت زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود استفاده از تایل های پولکی جهت زیرسازی حروف برجسته است . تایل های پولکی نوعی پلاستیک است که از مواد نرمی ساخته می شوند  که به شکل های لوزی ، مربع ، دایره و دیگر اشکال هندسی قابل ساخت است . این تایل ها که در زیر حروف برجسته به نمایش گذاشته می شوند نمایی لغزنده و براق دارند و به صورت رقصان به چشم برخورد می کنند و هر تابلویی که در زیرساز آن از تایل ها استفاده شود جذابیتش دوچندان می شود می خواهید بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید به لینک زیر مراجعه نمایید .

 

 

تابلو فلزی :

تابلو فلزی از فلزات متعدد همچون مس ، آهن ، گالوانیزه و استیل ساخته می شود . که فرآیند رنگ آمیزی کلیه این حروف با استفاده از رنگ کوره ای و تحت حرارت انجام می پذیرد . یکی از معایب تابلو فلزی به جز فلز استیل ، این است که پس از طی مدت زمانی ، نیاز به پرداخت مجدد دارند . در ساخت حروف فلزی بدلیل فلزی بودن ، حروف برجسته بر روی پایه هایی که بر روی سطح تعبیه می شوند به سطح پیچ می شوند که این پایه ها سبب ایجاد فاصله ما بین سطح و حروف می شوند و در این فضا می توان لامپ های ال ای دی را جهت نورپردازی تعبیه کرد که نوردهی همچون تابلو های دیگر نیست و فقط نور به زمینه تابلو تابیده می شود و جلوه کلاسیکی را برای تابلو فراهم می سازد .

 

تابلو پلکسی گلاس :

رویه و لبه های حروف برجسته پلکسی ، هر دو از پلکسی شفاف ساخته می شوند . پلکسی نوعی ورق پلاستیکی مشابه شیشه است که نسبت به شیشه شفاف تر و بادوام تر است و برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد . تابلو پلکسی در برابر شرایط محیطی و آب وهوایی بسیار مقاوم است و می تواند نور را به شکل یکنواخت منتشر نماید و جلوه جذابی را به نمایش بگذارد .

 

استیکرهای تبلیغاتی :

 

استیکرها طراحی هوشمندانه و سه بعدی هستند که بر روی کف خیابان ها و یا روی دیوار به صورت خلاقانه ترسیم می شوند گویی که انسانها در خیال چنین پدیده ای را به چشم می بینند . این طراحی اگر به صورت حرفه ای انجام پذیرد می تواند به راحتی در حافظه بلند مدت ما انسانها حک شود و نام برند را برای همیشه و در هنگام نیاز برای ما یادآور شود .

 

استند تبلیغاتی :

 

استندها یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت معرفی برند و محصولات هستند و به سه شکل متفاوت قابل اجرا هستند :

 

  • استند نمایشگاهی
  • استند تبلیغاتی
  • استند فروشگاهی

 

هر کدام از این استندها به شیوه های متفاوتی جهت معرفی محصولات ، جاسازی محصولات و یا تبلیغات انجام می پذیرند که در ادامه به تشریح مختصری از هر یک از آنها و کارایی هر یک خواهیم پرداخت :

 

چاپ استند پاپ آپ :

این نوع استند جزء پرکاربردترین استند هاست که به عنوان یکی از سازه های نمایشگاهی به صورت یک صفحه بزرگ و قابل حمل مورد استفاده واقع می شود که می توان طرحی از لوگو ، نام برند و تصاویری از محصولات خود را بر روی آن به نمایش بگذارید .

 

چاپ استند رول آپ :

شما به راحتی می توانید هر طرحی را بر روی این استند چاپ کنید و به شکل های متفاوت همچون آویز ، رول آپ گردان ، دو طرفه و رول آپ ثابت مورد استفاده قرار دهید .

 

استند کاتالوگ :

به راحتی می توانید از این استند در دفاتر ، مغازه ها ، شرکت ها و هر جای دیگری استفاده نمایید و کاتالوگ محصولات خود را در این استند قرار دهید .

 

استند میز کانتر :

نوعی از استند نمایشگاهی است که به شکل میز کانتر و استند کانتر مورد استفاده واقع می شود و به راحتی می توانید تصویری از نام و لوگوی خود را بر روی آن چاپ نموده و در طراحی و تزیین غرفه خود از آنها استفاده نمایید .

 

بیلبورد تبلیغاتی :

 

بیلبوردها ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد و عظیم الجثه هستند که قابلیت پیاده سازی هر نوع متون و تصاویر تبلیغاتی بر روی آن فراهم است و شما به راحتی می توانید توسط این ابزار تبلیغاتی ، برند خود را به عموم معرفی نمایید به شرط آنکه پیام تبلیغاتی را کوتاه ، شیوا ، گیرا و آهنگین طراحی کنید و از تصاویر خیره کننده جهت تبلیغات بهره ببرید .

 

استرابورد تبلیغاتی :

 

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی که در حوزه تابلوسازی بکار می رود استرابورد است که همچون بیلبورد بزرگی دارد اما اجاره یا خرید آن هزینه کمتری نسبت به بیلبوردها دارد .

 

لمپوست بنر :

 

لمپوست ها در ابعاد کوچک به صورت یک طرفه یا دو طرفه و به شکل دوجهی یا چهار وجهی در کنار جاده ها و یا بلوارها نصب می شوند و سبب معرفی محصولات شما به عموم می شوند .

 

تلویزیون شهری :

 

تلویزیون شهری یک نمایشگر ال ای دی بزرگ است که در مکان های پرازدحام نصب می شوند و علاوه بر تبلیغات جهت اطلاع رسانی های عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرند . شما با خرید یا اجاره تلویزیون شهری می توانید کلیپ های تبلیغاتی از محصولات یا نحوه خدمت رسانی خود در مکان هایی که می دانید مشتریانتان در آنجا حضور فعال دارند به نمایش بگذارید .

 

قیمت تابلوسازی :

 

قیمت تابلو سازی با توجه به نوع تابلو و متریال های مصرفی سنجیده می شود و پس از اعمال مرحله طراحی به سفارش دهنده اعلام می گردد و در صورت توافق ساخت تابلو تبلیغاتی صورت می پذیرد .

 

تابلو حروف برجسته

 

 

گارانتی در تابلوسازی :

 

یکی از نکات اساسی و کاربردی در خرید هر چیزی ، تضمین آن است . با استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید به مشتریان این اطمینان را دهید که محصولات یا خدمات شما با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه می شوند و نه فقط تا زمان فروش بلکه پس از فروش نیز در کنار مشتریانتان هستید .

 

سیر تحول و پیشرفت تابلوسازی در ایران :

 

  • تابلو نئون شیشه ای
  • تابلو نئون پلاستیکی
  • تابلو حروف برجسته
  • تابلو کامپوزیت
  • تابلو ترموود
  • تابلو پولکی
  • تابلو پیکسلی

 

مزایای تابلوسازی :

 

قابلیت استفاده از افکت های نوری زیبا :

تابلوهای مدرن و امروزی همچون تابلوهای قدیمی بدون نور نیستند و نور عامل بسیار مهم و جذاب برای ظاهرسازی بهتر تابلوهاست که در رنگ های متنوع به نمایش گذاشته می شود .

 

برجستگی حروف :

ساخت حروف برجسته و سه بعدی این امکان را فراهم ساخته که تابلوهای تبلیغاتی از یکنواختی بیرون بیایند .

 

رنگ آمیزی :

رنگ در جذب نگاه افراد بسیار تاثیرگذار است . برای اینکه بتوانید تابلوی تبلیغاتی مناسبی را به نمایش بگذارید می بایست با توجه به حیطه کاری خود و آشنایی با روانشناسی رنگ در تبلیغات ، از ترکیب رنگ های جذابی بهره ببرید تا بتوانید هر نوع مشتری با هر سن و جنسیتی را با استفاده از رنگ های دلنشین تحریک به خرید نمایید .

 

مشاوره در زمینه تابلوسازی :

گروه تولیدی ایمن نورتاب با کادری مجرب و متعهد ، جهت انتخاب تابلوی تبلیغاتی مناسب که بتواند شما را به پله های صعود و موفقیت جهت کسب درآمد بهتر نزدیک کند ، مشاوره لازم را ارائه می دهد و همواره در کنار مشتریان عزیز و گرامی می باشد .