راهنمای مطالعه

  1. تابلوسازی
  2. تابلوسازی چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟
    1. هدف تابلوسازی تبلیغاتی
  3. تابلوسازی مغازه
  4. روش تبلیغاتی تابلوسازی
  5. تابلوسازی حروف برجسته
  6. طراحی تابلوسازی
    1. کاربردهای تابلوسازی
    2. تاریخچه تابلوسازی
    3. تابلوسازی در ایران
    4. نصب تابلو سازی مغازه
  7. انواع روش های تابلوسازی
    1. تابلو چلنیوم در تابلوسازی
    2. تابلو فلزی در تابلوسازی
    3. تابلو پیکسلی در تابلوسازی
    4. تابلو کامپوزیت در تابلوسازی
    5. تابلو وکیوم در تابلوسازی
    6. تابلو ال ای دی در تابلوسازی
    7. تابلو نئون در تابلوسازی
    8. تابلو ترموود در تابلوسازی
    9. تابلو فلکسی در تابلوسازی
    10. تابلو بنری در تابلوسازی
    11. تابلو لایت باکس در تابلوسازی
    12. تابلو رینگی در تابلوسازی
    13. تابلو پانچی در تابلوسازی
    14. تابلو یونولیتی در تابلوسازی
    15. تابلو لاسوگاسی در تابلوسازی
    16. تابلو پولکی در تابلوسازی
    17. تابلو پلکسی گلاس در تابلوسازی
    18. استیکرهای تبلیغاتی در تابلوسازی
    19. استند تبلیغاتی در تابلوسازی
    20. بیلبورد تبلیغاتی در دنیای تابلوسازی
    21. استرابورد تبلیغاتی در تابلوسازی
    22. لمپوست بنر در تابلوسازی
    23. تلویزیون شهری
  8. قیمت تابلوسازی
  9. گارانتی در تابلوسازی
    1. سیر تحول و پیشرفت تابلوسازی در ایران
    2. مزایای تابلوسازی
    3. مشاوره در زمینه تابلوسازی

در دنیای کسب و کار و تجارت برای این که بتوانیم در بین رقبا و مصرف کنندگان مطرح باشیم و محصولات و خدمات خود را بفروشیم، نیاز داریم از ترفندهای تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کنیم.

ترفندهای بازاریابی و تبلیغات به معرفی نام برند تجاری ما کمک می کنند . در واقع هر شرکت، ارگان، سازمان، موسسه، تولید کنندگان و کارخانجات زمانی که محصول یا خدمتی ارائه می کنند، برای اینکه بتوانند بفروشند و به درآمد برسند، لازم است شناخته شوند.

قطعاً در کنار محصولات یا خدماتی که یک تولید کننده ارائه می کند، رقبای زیادی هستند که همان محصول مشابه را تولید می کنند و برای اینکه بتوان مصرف کننده را از رقبا دور کرد و به سوی کسب و کار خود کشاند، نیاز است که مصرف کننده نام برند تجاری شما را بشناسد که به سمت شما بیاید و شما را برای خرید انتخاب کند.

برای شناساندن نام برند و کسب و کار روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که یکی از آنها که پای ثابت هر نوع کسب و کاری است و آن روش تبلیغاتی به شیوه ی تابلوسازی است.

تحوه اتصال لامپ های اس ام دی در تابلوسازی
تحوه اتصال لامپ های اس ام دی در تابلوسازی

تابلوسازی

تابلوسازی یکی از انواع روش های تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری است که توسط اصناف، شرکت ها، کارخانه ها و صاحبین مشاغل مورد استفاده واقع می شود.

تابلوسازی تبلیغاتی نیز همچون تابلوسازی هنری، طراحی یک هنر و خلاقیت است و هر چقدر در جهت زیبایی و منحصر به فرد بودن طرح تابلو تبلیغاتی بیشتر فعالیت کنیم، تابلویی که به نمایش می گذاریم گیراتر و زیباتر خواهد بود و در جذب نگاه مشتریان تاثیر بسزایی خواهد داشت . در واقع جذب نگاه مشتری اولین گام در سوق دادن مشتریان به مکان کسب و کار شماست.

هنر تابلو سازی تبلیغاتی هنری است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته نظیر دستگاه برش لیزری، دستگاه سی ان سی، دستگاه حک، دستگاه آبکاری و دیگر دستگاه ها اجرا و پیاده سازی می شود.

متریال هایی همچون استیل، فلز، کامپوزیت، ترموود، سنگ، شیشه و پلکسی می تواند یک تابلوی تبلیغاتی خاص که با دیگر تابلوهای تبلیغاتی متفاوت باشد را خلق کند.

در واقع استفاده از حروف ترکیبی، رنگ های ترکیبی، فونت های ساده و پیچیده و متریال های ترکیبی به شکل زیبا می تواند منجر به ساخت تابلوی تبلیغاتی متفاوتی شود.

شاید فکر کنید افراد به تابلوهایی که در سر درب مغازه ها نصب می شود، توجهی ندارند اما زمانی که یک تابلو برداشته شود یا تغییر کند، کسانی که زیاد آن را دیده بودند پی به نبود یا تغییر آن تابلو خواهند برد و این نشان از تکرار تبلیغات و ثمربخش بودن آن است.

تابلو سازی با تکرار می تواند در ذهن رهگذری که بیشتر از چند بار از مقابل مغازه عبور کرده، نام برند مغازه را حک کند و در مواقع نیاز این نام را به فرد یادآوری نماید.

تابلوسازی حروف برجسته فلزی بر روی دیوار
تابلوسازی حروف برجسته فلزی بر روی دیوار
 

تابلوسازی چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟

تابلوسازی یکی از انواع رایج روش های تبلیغاتی در حوزه بازاریابی و تبلیغات است که شامل حال مشاغل زیادی واقع می شود و بخش اعظم مغازه داران، صاحبین فروشگاه ها، شرکت ها و کارخانجات، جهت معرفی نام و برند تجاری خود از خدمات تابلوسازی استفاده می کنند.

بدلیل اینکه تابلو سازی یک نوع تبلیغات رایج و نامحدود است و همچون دیگر روش های تبلیغات از بازه زمانی برای نمایش برخوردار نیست از لحاظ اقتصادی یکی از باصرفه ترین روش هایی است که شما می توانید جهت تبلیغات و بازاریابی برای کسب مشتریان بیشتر و رسیدن به درآمد بالاتر از آن بهره ببرید.

هدف تابلوسازی تبلیغاتی

تنها هدف تابلوسازی نمایش برندینگ و جذب مشتری است . مشتری هدف اصلی در هر نوع کسب و کار است که سبب درآمد زایی و رسیدن به پول می شود.

شما در هر صنفی که فعالیت داشته باشید خواه ناخواه رقبایی در اطراف خود دارید که همگی با استفاده از روش های تبلیغاتی سعی در جذب مشتری بیشتر دارند . پس اگر مصمم هستید نسبت به رقبایتان، مشتریان بیشتری داشته باشید لازم است تبلیغات خود را به صورتی انحصاری به نمایش بگذارید که با تبلیغات دیگر رقبا متفاوت تر و تاثیرگذارتر باشد.

برای این که این قضیه عملی شود لازم است در نحوه تعامل بین خود و مشتریانتان تمرکز بیشتری داشته باشید و مشتریانتان را بشناسید و دقیقاً بدانید آنها در هر زمان و موقعیت به چه چیزهایی نیاز دارند و همان کالاها و اشیاء یا خدمات را در همان زمان موعد برای آنها فراهم سازید تا مورد فروش بیشتری واقع شوند.

نکته بعدی جهت کسب درآمد بهتر، شناخت بازار و رقباست . بازار خصوصاً در روزهای اخیر دچار تلاطم شدیدی است و با وجود تورم و واسطه بازی ها، امروزه قیمت ها مدام در حال بالا رفتن هستند و همه مشتریان به دنبال کالاهایی هستند که با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه می شوند.

پس اگر در مورد بازار و کاهش و افزایش آن اطلاعات به موقع کسب نکنید، قطعاً در تجارت یا کسب خود با شکست مواجه خواهید شد . پس همواره رفتار بازار و رقبای خود را در زیر زره بین خود قرار دهید و نوع برخورد آنها را رصد کنید تا بتوانید به موقع از خود عکس العمل مناسبی به نمایش بگذارید.

تابلو سازی جذاب برای رستوران
تابلو سازی جذاب برای رستوران

تابلوسازی مغازه

تابلو سازی مغازه منجر به معرفی نام تجاری مغازه شما می شود . با تابلو سازی مغازه می توانید با صرف هزینه کم، تبلیغات دائم و ماندگاری را به نمایش بگذارید . علاوه بر این تابلو سازی مغازه زیبایی و جلوه بصری جذابی را برای مغازه شما فراهم می کند.

چه چیزهایی می تواند مشتری را ترغیب به خرید نماید؟

داشتن تابلو مغازه و ویترین شیک از عواملی هستند که پای مشتریان را به مغازه باز می کنند . زمانی که افراد قصد خرید چیزی از مکانی دارند که نمی شناسند با تعقیب تابلوهای نصب شده در سر درب مغازه ها، مغازه مدنظر خود را پیدا می کنند . در این میان تابلوهایی جلب توجه می کنند که زیباتر باشند.

تابلوهای تبلیغاتی نورپردازی شده جلوه بصری زیباتری نسبت به تابلوهای بی نور دارند و می توانند نگاه مشتریان را از دور، جذب مکان تجاری نمایند.

پس از اینکه مشتری تابلو را دید و به سوی مغازه شما آمد، دکوراسیون داخلی ویترین و اجناس چیده شده در آن عامل مهم دیگری است که مشتری تصمیم می گیرد وارد مغازه بشود یا نشود.

زمانی که مشتری وارد مغازه شد، ارتباط و نحوه برخورد، جور بودن کالاها، رنگ بندی و قیمت از عوامل دیگری هستند که سبب می شود مشتری به یک خریدار تبدیل شود .

خرید رضایت مند از عواملی است که مشتری را به یک مشتری وفادار و دائمی تبدیل می کند و هر چه این رضایت بیشتر باشد، مشتری خود به صورت دهان به دهان اقدام به تبلیغ نام و برند تجاری مغازه شما می کند.

روش تبلیغاتی تابلوسازی

تابلو سازی یکی از روش های تبلیغاتی است که به وفور توسط اصناف، کسبه، صاحبین مشاغل، شرکت ها، فروشگاه ها و هر کسی که به نوعی به انسانها خدمات رسانی دارد، مورد استفاده واقع می شود.

تابلو سازی یکی از ابزارها و روش های تبلیغاتی است که ما انسانها برای معرفی نام و برند تجاری در نقطه فروش از آن استفاده می کنیم.

نامی که در تابلوسازی بر روی تابلو درج می شود در حد یک یا نهایتاً سه کلمه است که بیشتر جهت معرفی نام برندی است که صاحبین مشاغل دوست دارند با آن نام، در بین آحاد جامعه چه در حد محلی و چه در حد کشوری معروف شوند.

تابلوسازی حروف برجسته
تابلوسازی حروف برجسته

تابلوسازی حروف برجسته

یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی که شما در حومه شهرها می بینید، تابلو سازی حروف برجسته است . حروف برجسته چند سالی است که پا به عرصه ی تابلوسازی نهاده و جای تابلوهای چاپی بی رنگ و لعاب را گرفته است.

تعداد مغازه ها بیشتر از شرکت ها و فروشگاه ها می باشد و مردم برای تهیه آذوقه و مایحتاج زندگی خود اعم از خوراک، پوشاک و مسکن، دائماً به مغازه های متعدد مراجعه می کنند . به همین دلیل هم ما شاهد تابلوهای تبلیغاتی متنوعی هستیم که به عنوان تابلو سر در مغازه نصب شده اند .

تابلوهایی که از سوی اصناف سفارش داده می شوند بیشتر تابلوهایی هستند که مدرن و جذاب هستند و به صورت حروف برجسته طراحی و پیاده سازی می شوند.

مغازه داران همواره به دنبال دکوراسیون بیرونی و داخلی جذاب هستند تا بتوانند نسبت به مغازه های رقبایشان که در نزدیکی آنها واقع شده اند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

علارقم سایر ابزارهای تبلیغاتی همچون بیلبورد، تلویزیون شهری، سمپلینگ، استند تبلیغاتی، تبلیغات در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، تبلیغات موبایلی، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات چاپی، استرابورد تبلیغاتی و لمپوست بنر، تابلو سازی یک تبلیغات ماندگار است.

همه ی روش های تبلیغاتی که به آنها اشاره کردیم موقتی هستند و طی یک بازه زمانی مشخص اجرا می شوند و پس از اتمام آن بازه زمانی نیاز به تمدید یا طراحی مجدد دارند و هر بار می بایست هزینه ای بابت این تبلیغات لحاظ شود اما تابلو سازی یک استثنا است می پرسید چرا؟

زیرا تابلو سازی تبلیغاتی ابزاری است که با یک بار هزینه، نه به صورت یک بازه زمانی محدود بلکه برای سالیان متمادی می تواند جهت معرفی برند تجاری مورد استفاده واقع شود، بدون آنکه نیاز باشد هزینه ی تبلیغاتی آن را تمدید نمایید. در صورت بروز مشکلات فنی در تابلو سازی نیز به راحتی بخش ها و اجزای سازنده آن قابل تعمیر و تعویض هستند.

البته بیان این نکته حائز اهمیت است اگر در هنگام سفارش تابلو سازی از متریال های اصلی و با باکیفیت استفاده کنید و کمی هزینه بیشتر صرف نمایید، قطعاً تابلو نیازی به پرداخت هزینه های تعمیرات نخواهد داشت.

نکته دیگر این است اگر در هنگام سفارش تابلو، تابلوهای مدرن تر و به روزتری سفارش دهید، مکان تجاری شما زیباتر خواهد بود و برای طولانی مدت نیاز به تعویض تابلو نخواهید داشت.

تابلو چلنیوم برای داروخانه
تابلو چلنیوم برای داروخانه

طراحی تابلوسازی

طراحی تابلو سازی با استفاده از نرم افزارهای طراحی مثل تری دی مکس انجام می شود و در همان نرم افزار فونت، نوع نوشته، ضخامت فونت، اندازه جایگیری کلمات تبلیغاتی، جای لوگو، تصاویر و دیگر موارد انجام می شود و در نهایت یک طرح ایده آل که طبق سلیقه ی مشتری است، ارائه می شود.

موکاپ تابلوسازی این امکان را فراهم می کند تا مشتری بتواند قبل از اجرا، تابلوی نهایی خود را ببیند و تغییرات مدنظرش را اعمال نماید.

استفاده از نام های گنگ با فونت های نامفهوم و ناخوانا در تابلوسازی می تواند سبب کشاندن مشتریان شما به سوی رقبایتان باشد زیرا مشتریان فقط در حد چند ثانیه و در یک نیم نگاه به تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در سر درب مغازه ها یا فروشگاه توجه دارند.

نام برندی که بر روی تابلو درج می شود می بایست در همین مدت زمان کوتاه بتواند نگاه مشتریان را جذب نماید، بنابراین هر چه طراحی تابلو سازی ساده تر، گیراتر و کوتاه تر باشد به همان اندازه جلب توجه بیشتری دارد.

تابلو سازی همواره یک هنر است، هنری که نحوه اجرا و طراحی روی آن باید بگونه ای باشد که انسان را به هدف غایی که تابلو برای آن خلق شده است، نزدیک کند.

برای مثال زمانی که ما به یک تابلوی تزئینی که روی دیوار نصب شده و یک منظره بر روی آن ترسیم شده است می نگریم اگر هنرمند آن منظره را جذاب و واقعی ترسیم کرده باشد ما با دیدن آن تابلو قطعاً خود را در آن منظره واقعی تصور خواهیم کرد.

تابلو سازی تبلیغاتی نیز به همین شکل است ما باید طوری تابلوی تبلیغاتی خود را به تصویر بکشیم که بیننده با دیدن آن پی به نوع محصول یا خدماتی که توسط ما ارائه می شود، ببرد.

تابلو شرکتی
تابلو شرکتی

کاربردهای تابلوسازی

تابلو مغازه

یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی که سفارش داده می شود تابلو مغازه است . تابلو مغازه می تواند شامل هر نوع صنفی از جمله داروخانه ها، لباس فروشی ها، لوازم خانگی، سوپر مارکت ها و دیگر موارد باشد.

تابلو فروشگاهی

فروشگاه ها مکان هایی با وسعت بالا هستند که در طول روز ما انسانها برای تهیه ملزومات و مایحتاج روزانه خود به آنجا مراجعه می کنیم و انواع خوراکی ها و اقلام و کالاهای مصرفی خود را تهیه می نماییم . با بهره گیری از تابلو فروشگاهی به  راحتی می توانید موقعیت فروشگاه ها را در محل خود بیابید.

تابلو شرکتی

در سطح هر شهر، شرکت های کوچک و بزرگ زیادی قرار دارند . معمولاً همه شرکت ها چه خرد و چه کلان همه از طریق روش های بازاریابی و تبلیغات مشتریان و مخاطبان خاص خود را پیدا می کنند.

اما باز هم برای معرفی شرکت خود به مراجعینشان از یک تابلو تبلیغاتی و یا تابلو شرکتی در سر درب شرکت خود بهره می برند تا مشتریان به راحتی بتوانند مکان شرکت آنها را بیابند.

تابلو نمایشگاهی

هر ساله نمایشگاه های زیادی در اقصی نقاط ایران برگزار می شود که شرکت ها و تولید کننده های بزرگ برای آشنایی بیشتر مردم و شرکت های زینفع، محصولات خود را در این نمایشگاه ها، به نمایش می گذارند.

هر نمایشگاه به صورت غرفه بندی برگزار می شود و هر غرفه محصولات و کالاهای تولید خود را به عموم نمایش می دهد . با نصب تابلو نمایشگاهی به راحتی می توانید مشتریان را به سوی غرفه خودتان هدایت کنید.

تابلو کارخانجات

کارخانه ها مکان هایی هستند که به تولید مواد اولیه و یا مواد اصلی یک کالا می پردازند و اکثریت به عنوان یک عمده فروش با شرکت های کوچک و یا خرد در ارتباط هستند تا اینکه بخواهند با مصرف کنندگان در ارتباط باشند.

در طول شبانه روز افراد و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین به این کارخانه ورود و خروج می کنند . با نصب تابلو کارخانه در سر درب کارخانه خود می توانید علاوه بر معرفی برند، یک ابزار راهنمایی مناسب جهت یافتن مراجعین خود پیاده سازی نمایید.

تابلو راهنما

تابلو راهنما یکی دیگر از کاربردهای تابلو سازی است که در خیابان ها، معابر، موسسه های خصوصی، دولتی، ادارات، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ترمینالها و راه آهن جهت هدایت افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون وجود تابلو راهنما وقت و انرژی زیادی از افراد به بطالت خواهد رفت . تابلو راهنما با استفاده از متریال های مختلف مثل چلنیوم، پلکسی، لایت باکس، فلز و استیل قابل اجرا است.

تابلو راهنما به شکل تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلو اسامی، تابلو شماره اتاق، تابلو طبقات، تابلو خروج اضطراری، تابلو پشت دری، تابلو رومیزی پرسنلی، تابلو آویز سقفی جهت بخش بندی و دیگر مدل ها طراحی و پیاده سازی می شود.

تابلو تلفیقی با حروف چلنیوم و لایت باکس
تابلو تلفیقی با حروف چلنیوم و لایت باکس

تاریخچه تابلوسازی

انسانها همواره از بدو ورود به کره زمین به فکر برقراری تعامل و ارتباط با یکدیگر بوده و هستند و راه های ارتباطی زیادی را کشف کرده اند.

در ابتدا سعی می کردند با استفاده از حک علامت های مختلف بر روی سنگ ها و دیوارها، تابلوها و لوح هایی را طراحی و پیاده سازی کنند که در حال حاضر آن  نمادها و نشانه ها به گنجینه های ملی تبدیل شده اند . تابلوسازی در اواخر قرن هجدهم رسماً جهت معرفی و نام گذاری کسب و کارها مورد استفاده واقع شد.

تابلوسازی در ایران

قدمت تابلوسازی در ایران به دهه چهل شمسی باز می گردد که به عنوان یکی از ابزارهای معرفی کسب و کار بر روی وسایل ساده ای همچون چوب، پارچه، سنگ و شیشه، نام برند حک شده و به نمایش گذاشته شد.

در آن زمان ها دستگاه های چاپ امروزی جهت حروف سازی در دسترس نبودند و از خوشنویسان جهت نوشتن متون تبلیغاتی به صورت زیبا بهره می بردند تا اینکه لامپ های نئون و ساخت حروف برجسته پلاستیکی رونمایی شد و کم کم هر روز تنوع محصولات تابلوسازی بیشتر شد تا اینکه به شکل امروزی درآمد.

تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی برترین نقش را در دنیای بازاریابی و تبلیغات ایفا می کنند و یکی از برترین ابزارها و در عین حال پرکاربردترین نوع ابزارهای تبلیغات و بازاریابی هستند.

بخش عظیمی از کسب و کارها از روش تبلیغاتی تابلوسازی در کنار سایر روشهای تبلیغاتی همچون تبلیغات چاپی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در رسانه های ارتباطات جمعی، تلویزیون شهری و دیگر روش ها استفاده می کنند.

ابزارهای تبلیغاتی

ابزارهای تبلیغاتی نقش پررنگی را در زندگی ما انسانها ایفا می کنند و اگر فکر می کنید که استفاده از این ابزارها هزینه سنگین و گزاف است کاملاً در اشتباه به سر می برید . چرا که شرکت های بزرگ، معروفیت خودشان را مدیون تبلیغات دائم و مستمر هستند و یکی از برترین و کم هزینه ترین ابزارهای تبلیغاتی دائمی و نامحدود تابلوسازی است که به شیوه های متعدد قابل اجراست.

نصب تابلو سازی مغازه

کلیه متریال های تابلو در کارگاه تابلو سازی بر روی زیرساز سوار شده و به محل نصب منتقل می شوند و به صورت پرچ و یا پیچ بر روی متریال فلزی که در مکان نصب وجود دارد انجام می پذیرد.

 

 

انواع روش های تابلوسازی

روش زیادی برای سفارش تابلوهای تبلیغاتی وجود دارند که در ادامه مختصراً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

تابلو چلنیوم در تابلوسازی

با ورود تابلو نئون پلاستیک زمینه ها برای رونمایی از تابلو چلنیوم آماده شد و در واقع تابلوهای نئون پلاستیک به عنوان جد تابلو چلنیوم و به طور کل تابلو های حروف برجسته محسوب می شوند.

می توان گفت که پراستفاده ترین و پرسفارش ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی که جلوه بصری جذابی را برای مکان کسب شما به ارمغان می آورد، تابلو چلنیوم است .

تابلو چلنیوم با درخشندگی و براقیت بی نظیری که به نمایش گذاشت، سناریوی تابلوهای حروف برجسته را تکمیل کرد و به عنوان برترین تابلو حروف برجسته، اولین جایگاه را به خود اختصاص داد.

در ابتدا تابلو چلنیوم با استفاده از یک پلکسی گلس به شکلی ساده رونمایی شد اما با ایجاد ایده هایی که در ذهن تابلوسازان پدید آمد توانستند با بکارگیری دو پلکسی گلس بر روی هم و سپس ایجاد برش هایی بر روی پلکسی دوم، سبب شکست نور شده و انواع متفاوتی از اشکال هندسی را بر روی تابلو چلنیوم به نمایش بگذارند.

همین امر سبب شد تابلو چلنیوم با نحوه نورپردازی که دارد انواع متفاوتی از اسامی ها همچون موارد زیر داشته باشد.

  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم لترمکس
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم کریستالی

قیمت تابلو چلنیوم در هر مدل متفاوت است زیرا هر کدام نیاز به مراحل ساخت و متریال های مصرفی متعدد دارند.

تابلو چلنیوم فست فودی
تابلو چلنیوم فست فودی

تابلو فلزی در تابلوسازی

اگر در تابلو سازی به دنبال سفارش تابلویی با درصد مقاومت بالا هستید، تابلو فلزی برترین گزینه است . تابلو فلزی، از فلزات متعددی ساخته می شود که در ادامه به ویژگی های آنها اشاره خواهیم نمود.

1) ورق استیل

فلز استیل آلیاژی از آهن با کمتر از دو درصد کربن می باشد و بدلیل داشتن عناصری همچون نیکل، کروم و مولییدن خاصیت ضد زنگ بودن  یا استینلس را دارد و میزان کربن موجود در آن سبب افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی می شود.

تابلو فلزی از فلزات متعدد همچون مس، آهن، گالوانیزه و استیل ساخته می شود . فرآیند رنگ آمیزی کلیه این حروف با استفاده از رنگ کوره ای و تحت حرارت انجام می پذیرد.

یکی از معایب تابلو فلزی به جز فلز استیل، این است که پس از طی مدت زمانی، نیاز به پرداخت مجدد دارند . در ساخت حروف فلزی بدلیل فلزی بودن، حروف برجسته بر روی پایه هایی که بر روی سطح تعبیه می شوند به سطح پیچ می شوند که این پایه ها سبب ایجاد فاصله ما بین سطح و حروف می شوند.

در این فضا می توان لامپ های ال ای دی را جهت نورپردازی تعبیه کرد که نوردهی همچون تابلو های دیگر نیست و فقط نور به زمینه تابلو تابیده می شود و جلوه کلاسیکی را برای تابلو فراهم می سازد.

قیمت تابلو استیل بر اساس نوع ورق استیل، رنگ آن و سایر مشخصاتی که در مقاله تابلو استیل و انواع مدل های آن جهت سفارش ( قیمت + ویدئو ) به طور کامل توضیح داده شده است، محاسبه می شود.

ویدئویی که ملاحظه می کنید مربوط به حروف دو لبه رینگ استیل با پلکسی سفید است.

2)  ورق آهن

ورق آهن که ورق گالوانیزه نام دارد جایگزین فولاد ضد زنگ است و برای ساخت اجناس تزئینی و صنعتی بکار می رود . در واقع گالوانیزه کردن به معنای غوطه ور کردن آهن در حمام داغ و مذاب است که سبب ایجاد پوشش یا لایه نازکی بر روی آهن می شود.

ورق های آهنی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و  زنگ زدگی دارند و قابل رنگ آمیزی می باشند به همین دلیل در حوزه تابلو سازی جهت ساخت تابلو فلزی کاربرد دارند.

3)  ورق مس

مس نیز از جمله ورق های پرکاربرد در صنایع متعدد از جمله تابلو سازی است که خواصی همچون مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف پذیری، استحکام کششی بالا، قابلیت جوشکاری، شکل پذیری و قابلیت ماشین کاری را دارد.

4) ورق برنز

ورق برنز از مس و قلع ساخته شده و به همین دلیل هم به اندازه مس و برنج درخشان نیست . خاصیت آهنربایی ندارد و در برابر خوردگی و رطوبت مقاوم است.

5) ورق برنج

این ورق ظاهری مشابه طلا دارد و کمی مغناطیسی است.

6) ورق روی

از جمله فلزاتی است که خاصیت ضد خوردگی قوی دارد و با گالوانیزه کردن آن به یک فلز ضد زنگ و قابل رنگ آمیزی تبدیل می شود، ورق روی است.

به جز فلزاتی که به آنها اشاره شد و همچنین فلزات گالوانیزه شده، دیگر فلزات به مرور زمان دچار کدری رنگ و سیاه شدن می شوند به همین دلیل هم نیاز به پرداخت مجدد دارند.

تابلو فلزی بدون نور
تابلو فلزی بدون نور

تابلو پیکسلی در تابلوسازی

هر تصویری که در دنیای دیجیتال به نمایش در می آید شامل یک واحد سازنده است که پیکسل نام دارد . در واقع پیکسل ها خانه های مربعی شکل هستند که با کنار هم قرار گرفتن، یک تصویر را به وضوح می کشند هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد وضوح تصاویر بالاتر می رود.

در ساخت تابلو پیکسلی هم در زمینه تابلو هم در حروف برجسته از انیمیشن های برنامه ریزی شده استفاده می شود . به راحتی می توان برای هر کاراکتر یک افکت نمایشی خاصی در نظر گرفت که جذابیت تابلو بیشتر شود .

تابلو کامپوزیت در تابلوسازی

کامپوزیت یک سری ورق های سبک آلومینیومی با ضخامت 4 میلی متر است که در تابلوسازی و نمای ساختمان به کار می رود . تابلو کامپوزیت نوعی تابلو است که به جای زیرساز پی وی سی از ورق کامپوزیت استفاده می شود و سپس هر نوع حروف برجسته ای بر روی این زیرساز سوار می شوند و یک تابلو با نمای کامپوزیت به نمایش گذاشته می شود.

تابلو وکیوم در تابلوسازی

حروف برجسته وکیوم تحت حرارت و پرس ساخته می شود . برجستگی حروف وکیوم نسبت به دیگر حروف بیشتر است و قابلیت اجرای سه بعدی را نیز دارد .

تابلو وکیوم نوعی تابلو سه بعدی جذاب است که قابلیت برجستگی بیشتری نسبت به سایر حروف دارد و ماهیت اصلی آن را پلکسی گلس شکل می دهد . حروف برجسته وکیوم تحت اثر حرارت بر روی قالب از پیش ساخته شده که معمولاً از چوب ام دی اف است، پرس می شود.

تابلو ال ای دی در تابلوسازی

یکی از تابلوهای جدید و دیجیتالی تابلو ال ای دی است که به دو شکل متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود :

روش اول ) تابلو ال ای دی ثابت

تصاویر و متون ثابت اند . در این روش تابلو همراه با افکت های نوری رنگی پیاده سازی می شود، بدون اینکه برنامه انیمیشنی روی آن اجرا شود و قادر به حرکت دادن متون و تصاویر نیست و صرفاً با نمایش افکت های نوری، به جذب نگاه مشتریان می پردازد.

روش دوم ) تابلو ال ای دی روان

هر گونه افکت نوری و انیمیشنی بر روی این تابلو قابل اجراست . تابلو ال ای دی روان یک نوع تابلوی تبلیغاتی ایده آل است که قادر به اجرای هرگونه افکت نمایشی می باشد و به راحتی می تواند برای هر کاراکتر و یا تصاویر، انیمیشن های اجرایی متفاوتی را به نمایش بگذارد.

تابلو نئون در تابلوسازی

تابلو نئون یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که سابقه ای دیرین در دنیای تابلوسازی دارد و هنوز هم استفاده از آن همچون گذشته به قوت خود باقی است . تابلو نئون به دو شیوه متفاوت قابل اجراست :

الف ) تابلو نئون پلاستیک

تابلو نئون پلاستیک جزء تابلوهای پرکاربرد است که به تابلو تمام پلکسی نیز مرسوم است و در ساخت لبه و رویه حروف از ورق پلکسی گلاس در رنگ ها و طرح های متعدد استفاده می شود.

پلکسی انواع متفاوتی دارد که هر نوع از آن برای کاربردهای مختلفی تولید شده است، اگر تمایل دارید با انواع پلکسی آشنا شوید مقاله گروه نمارنگ را با عنوان انواع پلکسی مطالعه نمایید.

امروزه با پیشرفتی که در زمینه تابلو سازی حاصل شده است تابلوسازان قادرند تابلو نئون پلاستیک را به سه شیوه متفاوت اجرا و پیاده سازی نمایند.

  • تابلو نئون پلاستیک
  • تابلو نئون پلاستیک لبه هندی
  • تابلو نئون پلاستیک لبه کنشکاف

روبه و لبه ها، برای ساخت تابلو نئون پلاستیک هر دو از جنس پلاستیک نرم و قابل انعطاف تشکیل می شوند و پس از طراحی و برش حروف برجسته پلاستیک، لبه ها و رویه توسط چسب به هم متصل می شوند و با استفاده از لامپ های اس ام دی نورپردازی شده و در محل نصب می شوند.

ب) تابلو نئون شیشه ای

تابلو نئون شیشه ای با استفاده از شیشه هایی که به صورت خام از بازار تهیه می شوند و سپس توسط حرارت به شکل حروف مدنظر تابلوساز در می آیند، ساخته می شود.

جریان الکتریکی با نصب الکترود به دو سر لامپ ها تامین می شود با برقراری جریان الکتریکی، گاز در داخل لوله به طور کامل می سوزد و به خلاء تبدیل می شود . الکتروپمپ این وظیفه را بر عهده دارد، سپس ولتاژ سبب یونیزه شدن بخار جیوه و در نتیجه تولید نور می شود.

نوع گازی که در داخل شیشه ها پر شده است، تعیین کننده نوری است که از حروف منعکس می شود برای مثال گاز هیدروژن نور صورتی، گاز آرگون نور آبی و سبز، گاز نئون نور قرمز را تولید می کند.

حروف برجسته پلاستیکی در تابلوسازی
حروف برجسته پلاستیکی در تابلوسازی

تابلو ترموود در تابلوسازی

ترموود یک نوع چوب مقاوم و فرآوری شده است که علاوه بر نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی، جهت زیرساز حروف برجسته تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نمای کلاسیک و مدرنی را برای مکان کسب شما فراهم می سازد.

چوب ترموود طی یک سری فرآیند حرارت دهی پدید می آید . با حرارت دهی بخش اعظم رزین چوب خارج شده و به یک چوب مقاوم در برابر پوسیدگی و عدم جذب حشرات موزی تبدیل می شود .

چوب ترموود ماندگاری بالایی دارد و به راحتی می توان از آن به عنوان یک تابلو مغازه چوبی شیک و مقاوم استفاده کرد.

یکی از کارایی های ترموود در اجرای نمای ساختمان است . اگر دوست در مورد ترموود و فواید و کارکردهایش بیشتر بدانید مطلب ترموود چیست ؟  را بخوانید.

تابلو فلکسی در تابلوسازی

فلکس توسط دستگاه مخصوص چاپ فلکس انجام می پذیرد و شما به راحتی می توانید هر گونه محتوای تبلیغاتی را توسط دستگاه فلکس به چاپ برسانید . تابلو فلکسی یکی از ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به راحتی می توانید از آن در محل کسب خود بهره ببرید .

تابلو فلکسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی قدیمی و چاپی است که با استفاده نصب مهتابی در طرفین تابلو نورپردازی می شود . برای جذابیت بیشتر و انتشار یکنواخت نور، در کنار تابلوها از فریم های آلومینیومی استفاده می شود که فریم ها سبب ایجاد فاصله فلکس از منبع نور می شود.

روکش تابلو فلکسی قابل تعویض است و محتوای تبلیغاتی با چاپ فلکس کیفیت بهتری نسبت به بنر دارد . تابلو فلکسی حاوی صفحه های منعطف است که این صفحه ها بدلیل داشتن خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ، تابلو فلکسی را در برابر عوامل محیطی از آسیب های احتمالی مصون نگه می دارد.

تابلو فلکسی به شکل مکعبی، ریلی، سپری و اسکلت فلزی قابل اجرا و پیاده سازی می باشد و قیمت تابلو فلکسی نسبت به دوامی که دارد مرقوم به صرفه است.

تابلو بنری در تابلوسازی

تابلو بنری از ارزان ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است . تابلو بنری در تابلو سازی با استفاده از دستگاه چاپ بنر اجرا و پیاده سازی می شود و در بخش زیرساز آن معمولاً از فلز استفاده می شود و اگر به دنبال تابلویی با هزینه پایین هستید، تابلو بنری انتخاب خوبی است و قابلیت چاپ هر گونه تصویر و محتوایی بر روی آن محیاست.

از بنر جهت تبلیغات و اطلاع رسانی بهره می برند که بسیار سریع و در عرض چند ساعت قابل اجراست.

حروف تبلیغاتی با لبه آلومینیومی
حروف تبلیغاتی با لبه آلومینیومی

تابلو لایت باکس در تابلوسازی

تابلو لایت باکس به تابلویی اطلاق می شود که محتوای تبلیغاتی که در داخل آن قرار می گیرد چاپی است . تابلو معمولاً دارای یک قاب است که باکس نامیده می شود و می تواند به دو شکل با نور یا بدون نور پیاده سازی شود . در صورتی که بخواهید تابلو لایت باکس شما با نور باشد از لامپ های اس ام دی در قسمت پشت تابلو استفاده می شود .

لایت باکس به دو شکل متفاوت آویز و ایستاده اجرا و پیاده سازی می شود و روش های نصب متفاوتی دارد که عبارتند از :

  • اسنپ فریم
  • کریستالی
  • فریم لس
  • پارچه ای یک طرفه و دو طرفه
  • مگنت

تابلو رینگی در تابلوسازی

در این روش از متریال هایی همچون استیل، پلکسی و چلنیوم بهره می برند و لبه های حروف با استفاده از دستگاه برش به شکل مدنظر برش می خورد . رینگ در تابلوسازی به سوراخ کاری لبه های حروف به شکل های خاص اطلاق می شود و رینگ به شکل های زیر قابل انجام است :

  • استیل با رینگ استیل
  • استیل با رینگ پلکسی گلاس
  • پلکسی گلاس با رینگ استیل
  • پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس
  • چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس

تابلو پانچی در تابلوسازی

پانچ حالتی است که سبب سوراخ کاری لبه حروف به شکل ردیفی و یا زیگزالی می شود و نور علاوه بر رویه حروف، از لبه های حروف نیز به چشم متصاعد می شود.

پانچ حروف بر روی متریال های فلزی، پلاستیکی و چلنیوم قابل اجراست . برای ساخت تابلو پانچی، لبه های حروف با استفاده از دستگاه پانچ در فواصل معین سوراخ می شوند که این سوراخ ها سبب عبور نور به شکل زیبا از لبه ها می شود و جذابیت تابلو را دو چندان می نماید.

برای اینکه لامپ های نصب شده از قسمت های پانچ شده نمایش داده نشود، بهتر است در هنگام ساخت و جاسازی لامپ ها به قطر پانچ، تراکم پانچ و قطر لبه های پانچ دقت کافی به خرج داده شود تا رخ اصلی تابلو زیباتر شود و لامپ ها نمایان نشوند و در خفا بمانند.

تابلو یونولیتی در تابلوسازی

در تابلوسازی جهت ساخت تابلو یونولیتی از نوعی یونولیت فشرده دانه ریز استفاده می شود . یونولیت ها قابلیت برش کاری با استفاده از دستگاه برش لیزری را دارند و توسط رنگ های آکریلیک و پلاستیک رنگ آمیزی می شوند و قابلیت این را دارند که بتوان طرح های استیکری را با استفاده از دستگاه برش شبرنگ یا کاتر پلاتر برش داد و بر روی یونولیت چسباند .

به دلیل اینکه یونولیت در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی حالت اصلی خود را از دست می دهد بیشتر در سالن ها و داخل پاساژها و نمایشگاه ها مورد استفاده واقع می شوند اما اگر تمایل دارید در محیط های باز از این تابلو بهره ببرید بهتر است آن را داخل یک قاب یا باکس قرار دهید تا تابلو مقاومت کافی داشته باشد .

کسب اطلاعات کاملتر در مورد دستگاه برش لیزری با مقاله برش لیزری و کاربرد دستگاه برش لیزری در تابلوسازی .

تابلو لاسوگاسی در تابلوسازی

تابلو لاسوگاسی یکی از تابلوهای جدید تبلیغاتی است که برخی آن را با نام تابلو لامپی یا تابلو لترلایت نیز می شناسند و طرح هایی همچون طرح زنگ زدگی یا پتینه نیز بر روی حروف برجسته تابلو لاس وگاس قابل پیاده سازی است . با سفارش تابلو لاسوگاسی، به راحتی می توان برای هر حرف از حروف برجسته یک رنگ نور متفاوتی را پیاده سازی نمود.

تفاوت ظاهری تابلو لاسوگاسی با دیگر تابلو های تبلیغاتی آن است که لامپ های نورپردازی با فواصل بیشتری از یکدیگر جایگذاری می شوند و از لامپ های نئونی در ساخت آن استفاده می شود.

مزیت مهمی که حروف لاسوگاسی دارند این است که اگر در طول زمان زنگ بزنند و کهنه شوند از جذابیت آنها کاسته نخواهد شد و حالت نوستالژیک خود را حفظ خواهند کرد.

تابلو پولکی در تابلوسازی

یکی از ایده های جدید که جهت زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود، تایل های پولکی جهت زیرسازی حروف برجسته است . تایل های پولکی نوعی پلاستیک هستند که از مواد نرمی ساخته می شوند و به شکل های لوزی، مربع، دایره و دیگر اشکال هندسی قابل ساخت است.

تایل هایی که در زیر حروف برجسته به نمایش گذاشته می شوند نمایی لغزنده و براق دارند و به صورت رقصان به چشم برخورد می کنند و هر تابلویی که در زیرساز آن از تایل ها استفاده شود، جذابیتش دوچندان می شود.

تابلو پلکسی گلاس در تابلوسازی

رویه و لبه های حروف برجسته پلکسی، هر دو از پلکسی شفاف ساخته می شوند . پلکسی نوعی ورق پلاستیکی مشابه شیشه است که نسبت به شیشه شفاف تر و بادوام تر است و برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو پلکسی در برابر شرایط محیطی و آب وهوایی بسیار مقاوم است و می تواند نور را به شکل یکنواخت منتشر نماید و جلوه جذابی را به نمایش بگذارد.

تابلوسازی خدمات درمانی
تابلوسازی خدمات درمانی

استیکرهای تبلیغاتی در تابلوسازی

استیکرها طراحی هوشمندانه و سه بعدی هستند که بر روی کف خیابان ها و یا روی دیوار به صورت خلاقانه ترسیم می شوند، گویی که انسانها در خیال چنین پدیده ای را به چشم می بینند.

این طراحی اگر به صورت حرفه ای انجام پذیرد، می تواند به راحتی در حافظه بلند مدت ما انسانها حک شود و نام برند را برای همیشه و در هنگام نیاز برای ما یادآور شود.

استند تبلیغاتی در تابلوسازی

استندها یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت معرفی برند و محصولات هستند و به سه شکل متفاوت اجرا می شوند:

  • استند نمایشگاهی
  • استند تبلیغاتی
  • استند فروشگاهی

هر کدام از این استندها به شیوه های متفاوتی جهت معرفی محصولات، جاسازی محصولات و یا تبلیغات اجرا می شوند.

بیلبورد تبلیغاتی در دنیای تابلوسازی

بیلبوردها ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد و عظیم الجثه هستند که قابلیت پیاده سازی هر نوع متون و تصاویر تبلیغاتی بر روی آن فراهم است و شما به راحتی می توانید توسط این ابزار تبلیغاتی، برند خود را به عموم معرفی نمایید به شرط آنکه پیام تبلیغاتی را کوتاه، شیوا، گیرا و آهنگین طراحی کنید و از تصاویر خیره کننده جهت تبلیغات بهره ببرید.

تابلو سازی فلزی بدون نور
تابلو سازی فلزی بدون نور

استرابورد تبلیغاتی در تابلوسازی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی که در حوزه تابلوسازی بکار می رود استرابورد است که همچون بیلبورد بزرگی دارد اما اجاره یا خرید آن هزینه کمتری نسبت به بیلبوردها دارد.

لمپوست بنر در تابلوسازی

لمپوست ها در ابعاد کوچک به صورت یک طرفه یا دو طرفه و به شکل دوجهی یا چهار وجهی در کنار جاده ها و یا بلوارها نصب می شوند و سبب معرفی محصولات شما به عموم می شوند.

تلویزیون شهری

تلویزیون شهری یک نمایشگر ال ای دی بزرگ است که در مکان های پرازدحام نصب می شود و علاوه بر تبلیغات جهت اطلاع رسانی های عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

شما با خرید یا اجاره تلویزیون شهری می توانید کلیپ های تبلیغاتی از محصولات یا نحوه خدمت رسانی خود در مکان هایی که می دانید مشتریانتان در آنجا حضور فعال دارند به نمایش بگذارید.

تابلو تبلیغاتی با زیرسازی آهنی
تابلو تبلیغاتی با زیرسازی آهنی

قیمت تابلوسازی

قیمت تابلو سازی با توجه به نوع تابلو و متریال های مصرفی سنجیده می شود و پس از اعمال مرحله طراحی به سفارش دهنده اعلام می گردد و در صورت توافق ساخت تابلو تبلیغاتی صورت می پذیرد.

 قیمت تابلو سازی توسط تابلو سازی های متعدد به شیوه های مختلف برآورد می شود و زمانی که شما می خواهید قیمت تابلو سازی مغازه خود را بدانید ممکن است به چند تابلوساز مراجعه کنید و هر کدام از آنها قیمت های متفاوتی را برای ساخت یک تابلو مشابه به شما ارائه دهند . علت تفاوت قیمت ها می تواند عوامل زیر باشد :

  • نوع لامپ های اس ام دی – برند تولید کننده – کشور تولید کننده
  • نوع رول چلنیوم بکار رفته در ساخت تابلو
  • نوع پلکسی، رنگ پلکسی، طرح پلکسی و برند تولید کننده پلکسی
  • نوع منبع تغذیه و تولید کننده آن
  • استفاده از دستگاه خنک کننده
  • استفاده از تایمر
  • قابدار یا بدون قاب بودن تابلو
  • متریالی که در زیرساز تابلو استفاده می شود که می تواند ورق کامپوزیت، چوب ترموود، چوب پی وی سی، ام دی اف، شیشه، سنگ یا هر نوع متریالی باشد.
  • استفاده از افکت های نوری ویژه
  • متر محیط تابلو
  • ارتفاع تابلو از زمین
  • جلوه های ویژه بصری

گارانتی در تابلوسازی

یکی از نکات اساسی و کاربردی در خرید هر چیزی، تضمین آن است . با استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید به مشتریان این اطمینان را دهید که محصولات یا خدمات شما با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه می شوند و نه فقط تا زمان فروش بلکه پس از فروش نیز در کنار مشتریانتان هستید .

تابلو چلنیوم آموزشگاه
تابلو چلنیوم آموزشگاه

سیر تحول و پیشرفت تابلوسازی در ایران

  • تابلو نئون شیشه ای
  • تابلو نئون پلاستیکی
  • تابلو چلنیوم
  • تابلو کامپوزیت
  • تابلو ترموود
  • تابلو پولکی
  • تابلو پیکسلی

مزایای تابلوسازی

قابلیت استفاده از افکت های نوری زیبا

تابلوهای مدرن و امروزی همچون تابلوهای قدیمی بدون نور نیستند و نور عامل بسیار مهم و جذاب برای ظاهرسازی بهتر تابلوهاست که در رنگ های متنوع به نمایش گذاشته می شود.

برجستگی حروف

ساخت حروف برجسته و سه بعدی این امکان را فراهم کرده که تابلوهای تبلیغاتی از یکنواختی بیرون بیایند.

رنگ آمیزی

رنگ در جذب نگاه افراد بسیار تاثیرگذار است . برای اینکه بتوانید تابلوی تبلیغاتی مناسبی را به نمایش بگذارید، می بایست با توجه به حیطه کاری خود و آشنایی با روانشناسی رنگ در تبلیغات، از ترکیب رنگ های جذابی بهره ببرید تا بتوانید هر نوع مشتری با هر سن و جنسیتی را با استفاده از رنگ های دلنشین تحریک به خرید نمایید.

اگر رنگها و نحوه ترکیب آنها را به خوبی بشناسیم و آنها را در تابلو سازی به درستی پیاده سازی نماییم، قطعاً تاثیر بسزایی در فکر و ذهن عموم خواهد داشت .

ماندگاری تابلوهای تبلیغاتی

تابلو سازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما، گرما، تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابه جایی  و نقل مکان شوید، می توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا نمود.

تابلوسازی تبلیغاتی در کانون نگاه مشتری

تابلو سازی به این دلیل نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر نظیر تراکت ارجحیت دارد که اکثر مردم وقتی تراکتی را دریافت می کنند خیلی کم به آن توجه می نمایند و ممکن است حتی بدون نگاهی آن  را دور بیندازند.

تابلوها وقتی در محل کسب و کار یا در میادین و گذرگاهها و بزرگراه ها نصب می شوند به مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرند و خواه ناخواه هر فردی حتی شده یکبار هم به آن توجه می کند و زمانی که مورد نیاز وی بود به مکان مورد نظر مراجعه می نماید و ممکن است به مشتری همیشگی تبدیل شود.

برجسته سازی تابلو و استفاده از طرح ها و زمینه های خاص و مدرن در تابلو

ساخت تابلوهایی با حروف برجسته، جلوه زیبایی به تابلو می بخشد.

مشاوره در زمینه تابلوسازی

گروه تولیدی نمارنگ با کادری مجرب و متعهد، جهت انتخاب تابلوی تبلیغاتی مناسب که بتواند شما را به پله های صعود و موفقیت جهت کسب درآمد بهتر نزدیک کند، مشاوره لازم را ارائه می دهد و همواره در کنار مشتریان عزیز و گرامی می باشد.