تاثیر تابلوی تبلیغاتی در کسب درآمد

تاثیر تابلوی تبلیغاتی در کسب درآمد

کسب و کارهای متعدد اعم از تولید کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان ، همه همانند زنجیر به هم متصل هستند و هدف غایی همه آنها کسب درآمد از طریق فروش محصولات و یا ارائه خدمات به مشتریان است و همه به دنبال راه هایی برای سبقت از رقبای خود و در نتیجه جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بالاتر هستند و همواره این سوالات ذهن آنها را درگیر می کند .

 

  • چه  راه هایی سبب افزایش درآمد بیشتر می شود ؟
  • کدام روش تبلیغاتی نتیجه بهتری در جذب مشتریان دارد ؟
  • چگونه و از چه راه هایی رقیبان خود را دور بزنیم و فروش بیشتری داشته باشیم ؟
  • کدام کسب و کار برای درآمد بهتر است ؟

 

پاسخ همه این سوالات به مبجث بازاریابی و تبلیغات برمی گردد .


گروه تابلوسازی نمارنگ در زمینه بازاریابی و تبلیغات مقاله ای ارائه نموده است که در صورت تمایل می توانید آن را مطالعه نمایید .

 

بازاریابی و تبلیغات

 

هاکچن

 


نیاز مشتریان تامین کالاها و منابع اساسی و مایحتاج زندگی است و همه این ها از طریق تولید کنندگان فراهم می شود اما در هر حیطه شغلی ، تولید کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان زیادی در حال فعالیت هستند و تعداد رقبا بالاست و تنها راهی که می شود از طریق آن نسبت به رقبا پیشی گرفت فقط و فقط بازاریابی و تبلیغات است البته این وهله اول کار است در مرحله بعدی قیمت محصولات ، کیفیت محصولات و نحوه برخورد با مشتریان می تواند پل ارتباطی ما بین شما و مشتریانتان باشد و مشتریان را تبدیل به مشتریان وفادار و دائمی نماید .


روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که دارندگان مشاغل با توجه به نیاز خود و راه های ارتباطی با مشتریانشان برخی از آنها را بر می گزینند گروه نمارنگ مقاله ای کامل در مورد روش های تبلیغاتی ارائه نموده است که می توانید اطلاعات کاملتری را در این مورد کسب کنید .

 

روش های تبلیغاتی


راه ها و روش های تبلیغاتی همچون :

  • سمپلینگ

  • تبلیغات چریکی
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در سایت های پربازدید
  • تبلیغات در رسانه های ارتباط جمعی
  • طراحی و نصب بیلبود
  • استرابورد تبلیغاتی
  • لمپوست بنر
  • تبلیغات چاپی همچون چاپ تراکت ، بروشور و کاتالوگ
  • نصب تابلوهای تبلیغاتی که به سه شکل متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود:
  1. تابلو مغازه

  2. تابلو شرکتی

  3. تابلو فروشگاهی

 

عصر جدید

 

 

یکی از برترین ، ارزان ترین و ماندگارترین روش های تبلیغاتی تابلو سازی است .


کسب اطلاعات بیشتر با مقاله

 

تابلوسازی چیست و چه هدفی را دنبال می کند؟ + ویدئو


امروزه تمامی صاحبان مشاغل با ساخت تابلوی تبلیغاتی  و نصب آن بر سردر مغازه و محل کارشان به معرفی برند خود می پردازند. همه ی افراد با عبور از مکان های عمومی و تجاری درگیر تماشای تابلوهای تبلیغاتی می شوند. در واقع تابلوسازی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در کنار سایر روش های تبلیغاتی به کسب و کار شما رونق می بخشد و مزایای متعددی در بر دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود .


با ما همراه باشید ....

 

تاثیر تابلوسازی در کسب درآمد بالاتر :

 

تابلوسازی نسبت به دیگر روش ها ، بهتر و بیشتر می تواند مشتری جذب کرده و راه های فراهم سازی درآمد بیشتر را محیا کند به دلایل ذیل :

 

درصد بالا در دیده شدن توسط تابلوهای تبلیغاتی:


تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی کاملاً با تبلیغات در فضای مجازی و اینترنتی متفاوت است . همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولاً برای سر در مکان های تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری از کنار این تابلوها عبور کرده و اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه این تابلو ها را مشاهده کرده و همین مورد باعث مطرح شدن برند و در نهایت کسب درآمد می شود. مسلماً مکانی که دارای تابلو تبلیغاتی مناسب در جهت معرفی برند خود باشد توجه مشتری را برای خرید جلب کرده و در مراجعه ی بعدی مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

زیبایی ولپارس

 

 

با تابلوسازی نسبت به رقبایتان متفاوت باشید :


به طور قطع رقبای مشغول به فعالیت در یک صنف برای معرفی محصول و برند خود تابلوهای تبلیغاتی از جمله تابلو حروف برجسته ، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل استفاده می کنند اما چیزی که باعث وجه تمایز بین آن ها می شود شکیل بودن و کیفیت تابلوی تبلیغاتی آن ها می باشد و این تاثیر مستقیمی بر کسب درآمد آن ها و جذب مشتری خواهد داشت.

 

تابلوسازی تبلیغات مدرن :


نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و کلاسیک می تواند تصویر و ذهنیت مثبتی از یک برند را در ذهن مخاطب ایجاد کند . از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل ، تابلو سه بعدی وکیوم ، تابلو نئون پلاستیک ، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.


صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه ای که دارند باید تابلوی مناسبی را برای محل کار خود در نظر بگیرند . به عنوان مثال تابلوی تبلیغاتی یک مغازه موبایل فروشی نباید همانند تابلوی آژانس مسکن باشد . در ارتباط با ساخت تابلو تبلیغاتی باید یک طراح گرافیک طرح تایلو را متناسب با شغل کارفرما طراحی کند .


تابلوسازی نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان شما می شود بلکه کلاس کاری شما نیز به حساب می آید . در تابلوسازی داشتن هدفی روشن از ساخت آن در موفقیت تبلیغات شما تاثیرگذار است . اگر شما سالهاست که یک مغازه دارید و دارای مشتریان ثابتی نیز می باشید شاید تصور کنید که با داشتن مشتریان ثابت احتیاجی به تبلیغات بیشتر و نصب تابلو تبلیغاتی بر سردر مغازه خود نخواهید داشت ، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که نصب تابلوی تبلیغاتی مدرن و کلاسیک به افزایش اعتبار شما کمکی شایان خواهد کرد و از این طریق توجه مشتریان جدید نیز به کسب و کار شما جلب شده و در درآمدزایی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.


در واقع هر فروشگاهی با داشتن تابلو تبلیغاتی هویت فروشگاه خود را آشکار ساخته و اگر دارای چندین شعبه در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بیشتر نام برندش می شود.


اگر در تابلو تبلیغاتی خود از نورپردازی استفاده نمایید باعث جلب توجه عابران مخصوصاً در شب خواهد شد.

 

 

داروخانه دکتر محبوبه

 

 

تابلوسازی فراهم سازی تصمیمات مبتی بر خرید :


شاید برای شما هم این قضیه پیش آمده باشد که در حال حرکت در خیابان باشید و بدون اینکه قصد خرید داشته باشید با دیدن تبلیغاتی ویژه ، ناخودآگاه حس جذب شدن به یک تبلیغ ، سبب شود که شما به داخل مغازه یا فروشگاه بروید و خرید کنید یا اگر هم خریدی انجام ندهید از اجسام و کالاها دیدن نموده و در موقعیت دیگری اقدام به خرید از همان مغازه نمایید . پس تبلیغات اولین گام در ترغیب افراد نسبت به خرید و یا دریافت خدمتی ، هستند و بدون تبلیغات شما نه تنها دیده و مطرح نمی شوید بلکه با تبلیغات مستمر رقبا ، مشتریان به سمت آنها سوق داده می شوند و راه های کسب درآمد بیشتر برای آنها فراهم خواهد شد نه برای شما که هیچ تلاشی جهت معرفی برند ، محصولات و یا خدمات خود انجام نمی دهید .


حال می پرسید چرا تابلوسازی این همه در کسب درآمد بالاتر نسبت به سایر تبلیغات کاراتر است ؟


در پاسخ به این سوال می بایست چند نکته مطرح شود :

 

تابلوسازی سبب شناساندن و معرفی برند تجاری می شود :


دیگر روش های تبلیغاتی کارا و مفید هستند به شرط انکه در زمان و مکان مناسبی به اجرا درآیند اما شما از هر روش تبلیغاتی دیگری که استفاده نمایید باز هم برای معرفی نام برند تجاری چه برای مغازه ، چه فروشگاه و یا شرکت ، مجبور هستید در مکان کسب و کار و در نقطه فروش ، نام برند تجاری خود را بر روی یک تابلو به نمایش بگذارید تا مشتریانی که به دنبال شما و موقعیتان هستند بتوانند راحتر و بهتر به شما دسترسی پیدا کنند و با تابلو و نامی که بر روی آن درج شده است شما را بشناسند درواقع معرفی کسب و کارها با تابلوسازی و نصب آن در مکان تجاری انجام می پذیرد و شیوه های تبلیغاتی دیگر نمی توانند جایگزینی برای این کارکرد باشند .

 

 

تابلو پاساژ

 

 

برندسازی با تابلوسازی :


برندسازی و معروفیت برند از دغدغه های اساسی هر حیطه شغلی است و تمام برند های معروف ، مشهوریت خود را مدیون تبلیغات هستند و برترین روش تبلیغات جهت معرفی برند ، تابلو سازی است .

 

اعتبارسازی با تابلوسازی :


زمانی که مشتریان به یک مکان تجاری و یا کسب و کار مراجعه می کنند بودن تابلو در سر درب مکان تجاری ، به آن مکان هویت و اعتبار می بخشد و اعتماد سازی می کند . درواقع اگر فردی به مکانی تجاری مراجعه نماید و آن مکان تابلویی نداشته باشد ، از اعتماد او نسبت به موقعیت مکان کاسته می شود و تابلو تبلیغاتی می تواند حس اعتماد مشتریان را برانگیزد و هویت مکان کسب و کار شما را برای آنها روشن سازد .

 

تابلوسازی رایج ترین شیوه تبلیغاتی :


همان طور که اشاره شد هر کسب و کاری در کنار دیگر تبلیغات ، نیاز به نصب تابلو برای معرفی برند در نقطه فروش دارد به همین دلیل ، هر تجارتی که به نوعی به مشتری وابسته است یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی را در مکان تجاری خود نصب کرده و به نمایش گذاشته است . از جمله تابلوهای تبلیغاتی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

 

 

کانی راش

 

 

تابلوسازی ماندگار ترین روش تبلیغاتی :


دیگر روش های تبلیغاتی ، همه نیاز به مواردی همچون کسب مجوز از ارگان های مربوطه ، اجرا در بازه زمانی مشخص ، تمدید ، اجرای فونداسیون و دیگر موارد دارند و در صورتی که اجرا شوند و موثر واقع شوند نیاز به تمدید مدت زمان نمایش تبلیغاتی دارند برای مثال تبلیغاتی همچون بیلبورد ، لمپوست بنر ، استرابورد تبلیغاتی ، تلویزیون شهری نیاز به صرف هزینه بالایی جهت اجاره یا خرید و همچنین کسب مجوز دارند و در صورت اجرا نیز طی یک بازه زمانی مشخص اجرا می شوند و برای تمدید نیاز به صرف هزینه مجدد دارند اما تابلوسازی نه نیاز به مجوز دارد و نه نیاز به تمدید بازه ، فقط در صورتی که در ابتدای سفارش از تابلوهای مدرن و جذاب استفاده کنید سال ها می توانید بدون صرف هزینه مجدد از آن بهره ببرید و در صورتی که لازم باشد  پس از سالها از تابلوی مدرن تر استفاده کنید بازهم می توانید با هزینه کمتری تابلوی تبلیغاتی خود را سفارش دهید .

 

تابلوسازی بادوام ترین و مقاومترین روش تبلیغاتی :


بیلبورد ، بنر یا دیگر روش ها در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی ، مقاومت کمتری از خود نشان می دهند اما ساخت تابلو و سفارش نصب آن ، می تواند با دوام ترین و مقاوم ترین روش برای تبلیغات شما باشد که می توانید سالیانی از آن استفاده نمایید .

 

آلومان

 

تابلو سازی سبب زیباسازی فضای تجاری :


نصب تابلوهای مدرن ، درخشان و شیک همچون تابلو چلنیوم ، تابلو وکیوم ، تابلو کامپوزیت و تابلو ترموود می تواند فضای تجاری شما را زیبا و جذاب نماید و دکوراسیون بیرونی محیط شما را تزیین کند . سفارش تابلوسازی زیبا ، سبب برتری شما نسبت به رقبا می شود . هر چه تابلویی که سفارش می دهید زیباتر و جذاب تر باشد می تواند محیط تجاری شما را نسبت به رقبایتان زیباتر نموده و زمانی که مشتریان به صورت گذرا ، به تابلوها می نگرند تابلوی شما به دلیل زیباتر بودن ، سبب جذب نگاه بصری مخاطبان شده و مشتریان را به سوی مکان تجاری شما سوق می دهد .

 

تابلوسازی ابزاری جهت تکرار تبلیغات به صورت نامحدود :


تاثیر تابلو بر افزایش درآمد و سود بدین جهت است که این نوع روش تبلیغاتی ، آنقدر تکرار می شود تا در حافظه بلند مدت هر بیننده ای نقش می بندد و در موقع نیاز مشتریان را به سوی مکان تجاری شما هدایت می کند .