کارگزاری ها واسطه هایی هستند بین اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت های مالی و تجاری را برقرار می کنند و افراد توسط این کارگزاری ها می توانند بدون شناخت طرفین با یکدیگر به معامله و خرید و فروش ارز ، بورس ، بیمه و دیگر موارد بپردازند . اگر کارگزاری ها به میان نمی آمدند افراد مجبور بودند برای دریافت و یا پیگری خدمات به ساختمان مرکزی مربوطه مراجعه کنند که اتلاف وقت و انرژی را به همراه داشت .

موسسات کارگزاری انواع مختلفی دارند و برای معرفی برندشان انواع تابلوهای تبلیغاتی را با توجه به نوع حیطه شغلی نصب می کنند که عبارتند از :

تابلو کارگزاری بورس :

تابلو بورس تابلویی است که علاوه بر جنبه تبلیغاتی که در سر در موسسه بورس نصب می شود و نام مکان را به افراد معرفی می کند ، در داخل شرکت بورس نیز به صورت دیجیتال نصب می شود و افراد حاضر می توانند از طریق این تابلوی تبلیغاتی دیجیتال نظاره گر روند صعودی یا نزولی سهام ها با کلیه اطلاعات باشند . تابلوخوانی در بورس یکی از عوامل اساسی برای معاملات بورسی و اوراق بهادار است و هر چه بتوانید تابلوهای دیجیتالی را بهتر بخوانید و ترفندهای معاملات آن را بلد باشید ، به همان میزان در معاملات خود عاقلانه تر و موفق تر عمل خواهید نمود .

 

تابلو تبلیغاتی دیجیتالی بورس

 

وظیفه کارگزاری های بورسی چیست ؟

ارائه خدماتی همچون :

  • معاملات بورسی و اوراق بهادار
  • خدمات مشاوره ای
  • بازارگردانی
  • خدمات مالی
  • تعهد پذیره نویسی
  • از دیگر خدماتی که کارگزاری ها برای جذب مشتری ارائه می دهند می توان به افزایش اعتبار معاملاتی براساس میزان و حجم خرید و فروش ، تخفیف معاملاتی و ارائه دوره های آموزشی اشاره کرد .

انواع بورس :

  1. بورس کالا مثل تیرآهن ، ورق های گرم و سرد و محصولات پتروشیمی ، فلزی و کشاورزی
  2. بورس انرژی مثل نفت ، برق ، گاز
  3. بورس مشتقات مثل سکه ، اوراق بهادار ، طلا ، گندم و ذرت

تابلو کارگزاری بانک :

بانک ها نیز بر اساس نوعی که دارند دارای کارگزاری هایی هستند که واسطه ی بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات می باشند و در سطح شهر برای اینکه بتوان این کارگزاری ها را شناسایی کرد ، لازم است کارگزاری ها با نصب تابلو تبلیغاتی ، مکان تجاری و اداری خودشان را به عموم معرفی کنند .

تابلو کارگزاری بیمه :

بیمه یکی از ارگان هایی است که افراد خواه ناخواه برای بهره مندی از خدمات مختلف آن مثل خدمات بازنشستگی ، از کار افتادگی ، بیمه خدماتی و درمانی ، بیمه تصادفات ، بیمه عایداتی ، بیمه عمر ، بیمه آتش سوزی ، بیمه سیل ، بیمه زلزله و دیگر موارد ، به موسسات و کارگزاری بیمه مراجعه می کنند . کارگاه ها ، ادارات ، موسسات دولتی و خصوصی ، اشخاص حقیقی و حقوقی ، همه و همه در طول ماه یا سال چندین بار به گارگزاری ها و موسسات مختلف بیمه که به صورت خصوصی و یا زینفع اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می نمایند ، مراجعه می کنند . لازم است برای راهنمایی افراد بویژه افرادی که برای اولین بار به کارگزاری ها و موسسات مراجعه می کنند تابلویی جهت معرفی نام بیمه و خدمات نصب کنید و به عنوان یک تابلو راهنما ، خدمات خود را به عموم معرفی نمایید .


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابلو راهنما و انواع آن می توانید مطلب زیر را مطالعه کنید .

 

تابلو راهنما


وظایف کارگزاری بیمه :

  • رفع نیازهای بیمه ای با بررسی سن ، سوابق ، میزان درآمد و نوع بیمه
  • سطح پوشش بیمه و تعیین قیمت
  • معرفی برترین نوع بیمه به مشتری و معرفی آن به بیمه گذار و تکمیل مدارک
  • پیگیری جبران خسارت های احتمالی و ارائه مبلغ تکمیلی به مشتریان
  • ارائه گزارشات فعالیت به بیمه مرکزی

 

تابلو تبلیغاتی کارگزاری

 

نصب تابلو تبلیغاتی کارگزاری :

کارگزاری ها بدلیل اینکه ارتباط مستقیم با افراد تحت پوشش خود دارند ، لازم است برای معرفی مکان خودشان به عموم ، از یک تابلوی تبلیغاتی شیک و ساده استفاده کنند و با نصب تابلو تبلیغاتی کارگزاری سر در به مشتریان و کسانی که شاید یک زمانی به خدماتشان نیاز پیدا کردند ، خود را معرفی نمایند .

تابلو موسسه کارگزاری و معرفی جذاب ترین و شیک ترین مدل ها برای سفارش آن

تابلو کارگزاری را می توان به شکل های مختلفی اجرا و پیاده سازی کرد . ما چند مدل را که می تواند علاوه بر داشتن رخ ساده و شیک ، سبب زیبایی مکان تجاری شما شود را معرفی خواهیم نمود ، پس با ما همراه باشید .

انواع تابلو کارگزاری :

انواع متعددی از تابلوها را موسسات بر اساس میزان بودجه و سلیقه سفارش می دهند که عبارتند از :

تابلو فلکسی کارگزاری :

تابلو فلکسی جزء دسته تابلوهای چاپی است که با قیمت ارزانی سفارش داده می شود و حالت کاملاً اداری و رسمی و ساده ای دارد و بادوام است .

تابلو بنری کارگزاری :

تابلو بنری نسبت به تابلو فلکسی کمی بی کیفیت تر و با مقاومت کمتر می باشد اما برای اطلاع رسانی های عمومی در مورد تغییر خدمات ، تغییر آدرس ، تصویب قوانین و لایحه های جدید و دیگر موارد بسیار کارا و مفید است .

تابلو راهنما برای کارگزاری :

کارگزاری ها مکان های شلوغ و پر رفت و آمدی هستند که در ساعات اداری افراد زیادی برای دریافت خدمات متعدد به آنجا مراجعه می کنند . هر کارگزاری دارای طبقات ، بخش ها ، سالن ها ، اتاق ها و مکان های مختلفی است و در هر بخش افراد زیادی مشغول به کار و فعالیت هستند . برای معرفی بخش ها ، سالن ها ، اتاق ها ، طبقات ، اسامی افراد و دیگر موارد ضروری مثل سرویس های بهداشتی ، صندوق ، آسانسور ، پلکان و خروج اضطراری تابلوهایی نصب می شوند که معرف و راهنمای افراد در یک مجتمع اداری و تجاری هستند و از اتلاف وقت و انرژی آنها جلوگیری می کنند .


اگر تمایل دارید در مورد تابلو خروج اضطراری بیشتر بدانید ، مطلب زیر را بخوانید .

 

تابلو خروج اضطراری

 

تابلو کامپوزیت کارگزاری :

کامپوزیت گزینه بسیار شیک و جذابی برای معرفی مکان کارگزاری است و از ورق های کامپوزیت علاوه بر زمینه سازی تابلو می توان در نما و دکوراسیون بیرونی و داخلی کارگزاری ها استفاده کرد و جلوه جذابی را برای مکان اداری و تجاری فراهم ساخت .

تابلو ترموود کارگزاری :

ترموود جزء تابلو های کلاسیک و مدرنیته با نمای چوبی است که می تواند محیطی لذت بخش را برای دکوراسیون بیرونی ، تابلوی تبلیغاتی و نمای داخلی کارگزاری فراهم کند .

تابلو وکیوم کارگزاری :

اگر بدنبال تابلوی حروف برجسته ، با برجستگی بیشتر حروف هستید ، می توانید تابلو وکیوم را سفارش دهید و دکوری شیک برای کارگزاری خود فراهم کنید .

تابلو چلنیوم کارگزاری :

چلنیوم جزء شیک ترین و جذاب ترین نوع تابلو های تبلیغاتی است که به شیوه های مختلف با نورپردازی های شیک اجرا و پیاده سازی می شود . انتخاب تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم لترمکس و تابلو چلنیوم دوبل می تواند گزینه مناسب ، شیک و ساده برای سفارش تابلو چلنیوم کارگزاری باشد .


اگر تمایل دارید در مورد تابلو چلنیوم اطلاعات مفیدتری کسب کنید ، مطالعه مطلب زیر به شما پیشنهاد می شود .

 

تابلو چلنیوم (قیمت، انواع تابلوها و مزایا+ویدئو)

 

تابلو حروف لبه سوئدی کارگزاری :

تابلو حروف لبه سوئدی تابلویی است که رویه حروف با استفاده از پلکسی گلاس و لبه ها توسط آلومینیوم ساخته می شود و حالت چسبندگی لبه ها و رویه حروف طوری است که دقیقاً مماس هم و در یک راستا قرار می گیرند . این گزینه نیز انتخاب مناسبی برای سفارش یک تابلوی شیک و ساده با نمای برجسته است .

تابلو فلزی کارگزاری :

تابلو فلزی تابلویی است که به صورت تابلو پشت بامی کارگزاری در پشت بام کارگزاری ها و یا به عنوان تابلو تبلیغاتی در سر درب کارگزاری ها نصب می شود و جزء مقاومترین نوع تابلوها است که در صورت کدری رنگ قابلیت رنگ آمیزی و پرداخت مجدد دارند .

تابلو استیل کارگزاری :

تابلو استیل جزء دسته تابلوهای فلزی است که زیاد سفارش داده می شود و در طرح ها و رنگ های مختلف در دو حالت ساده و خش دار به اجرا گذاشته می شود . تابلو استیل نیازی به رنگ آمیزی ندارد و دارای رنگ ثابت و ظاهری درخشان است .

تابلو نئون پلاستیک کارگزاری :

تابلو نئون پلاستیک تابلویی است دارای رویه و لبه های پلاستیکی از جنس پلکسی ، به همین دلیل به این مدل از تابلو ، تابلوی تمام پلکسی نیز می گویند و ظاهر خارق العاده جذاب ، شیک و ساده ای را برای مکان های تجاری و اداری همچون کارگزاری ها فراهم می کند .


قیمت تابلو کارگزاری :

قیمت تابلو کارگزاری بر اساس عوامل زیر محاسبه می شود :

متر محیط :
متر محیط فضایی است که حروف بر روی تابلو اشغال می کنند .
نوع تابلو :
تابلوهایی که برای سفارش انتخاب می شوند ، هر کدام با استفاده از متریال های مختلف ساخته و پیاده سازی می شوند و هر تابلو قیمت مختص به خود را دارد .
نوع حروف برجسته :
تابلوهایی که بر اساس حروف برجسته اجرا و پیاده سازی می شوند ، با استفاده از متریال های مختلفی مثل آهن ، آلومینیوم ، مس ، روی ، برنز ، برنج ، چلنیوم ، پلکسی ، نئون ، پلاستیک و دیگر موارد به اجرا گذاشته می شوند که هر کدام قیمت خاص خود را دارند .
زیرساز تابلو :
تابلوها چه از نوع چاپی باشند چه از نوع حروف برجسته ، برای نصب و پیاده سازی نیاز به زیرساز مقاوم دارند . زیرساز می تواند از نوع چوب ترموود ، ورق کامپوزیت ، ورق پی وی سی ، سنگ یا هر متریال مقاوم دیگر باشد .
نحوه نورپردازی :
نورپردازی تابلوها بر اساس نوع تابلوها با استفاده از لامپ های نئون ، ال ای دی ، اس ام دی ، لامپ های 12 و لامپ های 24 ولتی انجام می شود . هر لامپ بر اساس نوع لامپ ، کیفیت و شرکت تولید کننده آن به قیمت های مختلفی وارد بازار می شود .
استفاده از اداوات اضافی :
درج لوگو ، عکس ، راه های ارتباطی مثل شماره تماس ، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی همه از مواردی هستند که سبب افزایش متر محیط و افزایش قیمت تابلو می شوند .
جنس متریال ها :
متریال ها توسط شرکت ها با نام و اسامی مختلف و با درجه ی کیفی یک ، دو ، سه ، چهار تولید و روانه بازار می شوند و هر چه اجناس مرغوب تر باشند ، دوام و قیمت بالاتری خواهند داشت .

 

در شکل زیر گروه نمارنگ لیست کلیه حروف برجسته برای طراحی و پیاده سازی روی تابلوهای تبلیغاتی را ارائه کرده است که می توانید مشاهده کنید .

لیست قیمت حروف برجسته در کارخانه نمارنگ


مراحل نصب تابلو کارگزاری :

  1. اندازه برداری تابلو
  2. ارائه طرح توسط مشتری یا ترسیم طرح توسط تابلوساز با استفاده از نرم افزار به صورت دو حالت روشن و خاموش
  3. برش متریال ها با استفاده از دستگاه برش لیزری
  4. مونتاژ و لبه چسبانی حروف
  5. آماده سازی ورق پی وی سی و نصب لامپ های ال ای دی یا اس ام دی به صورت سری یا موازی بر روی آن
  6. آماده سازی زیرساز و نصب حروف بر روی آن
  7. رفع عیوب احتمالی کار

مزایای تابلو کارگزاری :

  • معرفی نام کارگزاری به مشتریان و کسانی که می خواهند از خدمات متعدد کارگزاری ها بهره مند شوند .
  • زیباسازی فضا و دکوراسیون بیرونی
  • کسب مشتریان بیشتر و دسترسی به درآمد بالاتر
  • روش تبلیغاتی بادوام و بدون نیاز به شارژ هزینه تبلیغاتی